Hastalığımdan dolayı yara izleri var, bu yüzden göğüslerimden utanıyorum. Ne yapmalıyım?

Göğsüm çok küçük kansere benzer ağır hastalığımdan sonra kesip biyopsi yaptılar onun dışında göğsüm kendinden açıldı da ve şu an yara izleri var ayrıca içine çekti iyice ve orantısız ilişki sırasında çok utanıyorum hastalığımdan dolayı estetik yapılması uygun da görülmedi napıcam ben.. hastalığım granülamatöz mastit
Hastalığımdan dolayı yara izleri var, bu yüzden göğüslerimden utanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla