İki gün önce açılmayan ojeyi açmak için bileğimi ve elimi çok zorladım. İncinmiş olabilir mi?

Sol bileğimi fazla fazla zorladım galiba. Baş parmağımı zorladigimda titriyor. Doktora gitmeli miyim? Acil bakın lütfen kolumda da ağrı zorlama oldu sanki.
Güncellemeler
+1 yıl
Doktor varsa bakabilir mi
Güncellemeler
+1 yıl
@mapustayım
İki gün önce açılmayan ojeyi açmak için bileğimi ve elimi çok zorladım. İncinmiş olabilir mi?
Cevapla