Bir de bunun çifte kavrulmuşu var ki sormayın gitsin...🙄
Hangi durum daha can sıkıcıdır size göre?
İki durumun da size uğramayacağı güzel bir gün diliyorum...🧚♀️

Bir de bunun çifte kavrulmuşu var ki sormayın gitsin...🙄
Hangi durum daha can sıkıcıdır size göre?
İki durumun da size uğramayacağı güzel bir gün diliyorum...🧚♀️

ikisi de ayrı ayrı tat kaçırıcı ya. öksürük yine belli noktada idare edebileceğim bir şey ama hıçkırık sesine katlanamıyorum, tikim var gibi bir şey. birisi yanımda hıçkırık krizine girdiğinde uzaklaşmasını söylüyorum mesela gidene kadar, tahammül edebildiğim bir şey değil.
Bir gün çalışıyorum iş yerindeyim, garsonluk yaptığım bir dönem. Neyse tam sipariş alacağım hıçkırık tutmaz mı :D yani kafayı yedim bir saniyee hemen gelece.. ıı diye sözüm kesiliyor daha çok sinirlendim. Başka garsonu yönlendirdim misafire.. müdüre de dedim ki, ben arkadayım hıçkırık tuttu geçmeden gelmem :D
Bir an şey yaptı ismimi telafuz ederek “kovuldun” dedi ben bir şaşırdım, korktum da bir baktım hıçkırık geçmiş. :D hani korkunca geçiyor ya sağ olsun işime geri dönmüştüm. Rafet abi kulakların çınlasın. 😄😄
Okurken hayal ettim 😂 Trajikomik bir durum ya. Özellikle de insanlarla konuşmak zorunda kalırsan... Çok geçmiş olsun tekrardan. Anılan kişiyi de hıçkırık tutarsa bu saatler eyvah...😂
Misafir de, mahçup olduğumun farkında :D şey yapacaklar yani biz kalkalım artık sipariş veremiyoruz. Bu da böyle bir anım işte.. teşekkür ederim.
Uyuyordur umarım 🙏 o ansızın hıçkırığı hele ki, çalışıyorsan kimse yaşamasın 😅
Hıçkırık hadi neyse de. Şimdi böyle dedim diye başıma gelir ben biliyorum. Aralıklı öksürüğü tam 1 sene boyunca çektim, berbat bir şey. Kendimi 90 yaşındaymışım da akciğer yetmezliğim varmış gibi hissediyordum konuşurken 2-3 cümleden sonra gelen kesik kesik öksürükler. Meğersem doktora gittim astım başlangıcıymış, şu an ilaç kullanıyorum şükür kurtuldum bu durumdan.
Çok geçmiş olsun tekrardan...🌸
Teşekkürler ederim 🌸🦋
Teşekkür ederim seçimin için)) 🍀
Rica ederiiim🌸
Öksürük keyfimi daha çok kaçırır.
Cevap
6Cevap
İkisi de keyfimi kaçırır
Evet ikiside çok kötü gerçekten bir anda tuttumu geçmek bilmiyor babaannem hıçkırık aninden tutuyorsa seni düşünen veya senin hakkında konuşan birileri vardır eğer tahmin ediyorsan içinden isimlerini geçir der🙂ah birde hapşırık ve öksürük bir anda var o çok daha kötü şükür başıma gelmedi ama çok değerli bir hocamız vardı ders sırasında birden ard arda 3 kere hapşırır sonra öksürük tutar dı çok zor bir durum du gerçekten ah canım hocam 😄
Kendimi bildim bileli alerjimden dolayı aralıklarla öksürürüm. Hıçkırık biraz daha insanın sinirini bozabilir.
Aralıklarla devam eden öksürük. Hele beş bir de toplum içindeyseniz daha kötü oluyor
Cidden öyle...
ya beni surekli hickirik tutuyor nefret ediyorum cok sinirimi bozuyor
Öksürük bir numaralı Tercihimdir hiçbir şeye değişmem
Sürekli bir öksürük daha fazla etkiler
İkisi de beter geçmiş olsun
Teşekkür ederim 😊
Öksürük diyeyim ben
O öksürük benj benden aliyor nefretlik
Öksürük çok sıkıcı 🥺
c şıkkı hapşırma krizi
Ah, evet! O da ayrı mevzu...😂
ama burun akıntısı olanı hani milletin yanında zor skdkjcjc
Öksürük çok zor bacım
ikisi de dersem çok şey mi istemiş olurum.
öksürük 🥴
Hıçkırık.
Hıçkırık benim ya
Hıçkırık
Öksürük kötü
Hıçkırık tabiki
Hıçkırık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?