Selamlar 👋🏻😃 Diş Bildiğimiz Üzere Hayatımızın En Önemli Parçası Bir Şeyler Yemek Çiğnemek Dişlerimiz Sayesinde Gerçekleşiyor Ama Ne Yazık ki Çürüdüğü Zaman Çok Kötü Rahatsızlık Ortaya Çıkıyor Ağrı O Dişi Kullanamama Bunun En Büyük Nedeni Çürüğün Sinir Damarlarına Kadar Gelmiş Olmasıdır Her Neyse Diş Çürüğü Ve Ağrısı Yaşadınız mı? En Son ne Zaman Çürüdü Ve Ne Yaptınız O Dişlere 🦷 (Benim 2016 Yılında Çürümüş tü 3 Dişim Dolgu Yaptırdım Alt 2 Azı Dişler Kanal Tedavisi Yani Sinirleri Aldırıp Sağ Üst Azı Dişim İse Pek Çürümediği İçin normal Dolgu Yapılmıştı Neyse Sorun Yok tu İlerleyen Yıllarda Çok kötü çürüdü içten çürümüş meğerse Sinirleri Alınmadığından dolayı Çok kötü ağrıdı Geçen Yıl 2021 Şubat Ayında Yaptırdım O Dişimi Şunu Söyleyim Diş Ağrısı Gerçekten Çok Ama Çok Kötü Rabbim Kimseye Yaşatmasın Amin
Selamlar 👋🏻😃 Diş Çürüğü Ve Ağrısını Yaşadınız mı? En Son Kaç Dişiniz Çürüdü Ne Yaptınız O Dişi 🦷?
10 ay önce yaşadım evet, dolgu sonrası 1 hafta diş ağrısı çekmiştim. Onlar kanal tedavisi yapma yanlısı değildi ama ben acıya dayanamadım daha fazla yaptırdım iyi ki de yaptırmışım o acıyı çekmekten bin kat iyidir. Evet, uzun sürdü 2 seans oldu ama regl ağrısından daha ağırdı benim için o acıyı çekmek
Diş Çürüdüğunde Gerekirse Az Çürüme Olsa bile Kanal Tedavisi Şart Bende ki Doktor yapmadı Bedelini Geçen Yıl çok kötü Yaşadım Önceden vardı aslında arada Ağrı Ama Ben Fazla bir şey yok zannedip gitmemiştim ara ara ağrıyip bi müddet sonra geçiyor du çünkü Nasıl İdare ettin Diye Soracak Olursan O Dişimi kullanmadım daha doğrusu kullanamadim Neyse Geçen Yıl Akşam Yemek yiyordum yanlışlıkla Değdi Felaket ağrımaya başladı Hiç bir şey değdirmene çiğnemene izin vermiyor Bu kerez çok kötüydü hiç geçmedi neyse Gittim Doktora Adam Çürük Sinirlere Gelmiş dedi belliydi zaten Onun için gittim Allah'tan dişten olmadan kanal tedavisi ile ikinci kez yapıldı Maşallah şimdi hiçbir sorunum yok
2007 ve 2018'de sağ alt ve sol alttan iki dişim çürüdü ve çekildi. Çekilmeden önce çok ağrılar çektim, özellikle ikinci dişim çekilmeden önce ağrılarım öylesine arttı ki! Çoğu geceler ağrıdan 4 saat uyuduğum oldu. Sol üstten bir adedi tamamına yakını çürüyüp kendi kendine döküldü. En çok da asitli şekerli içecek içtiğim zaman günler sonra ağrı şiddetleniyor. Azaltıyorum; ama bazı etkinliklerde, düğünlerde mecburen 1 veya 2 bardak içiyorum.
Hic yaşamadım diş sorunu. Çocukluğumdan beri üzerine titrerim. Düzenli fırçalar, diş taş ve tartar temizliğini yaptırır, bu arada da kontrol ettirmiş olurum. Diş macunu reklamlarında bile oynayabilirim inci gibi dişlerimle 😀
Yia Ne Kadar Güzel 😊 Demek ki Her gün Özenli Titiz yaklaşmak gerekiyor Bunu anlamış oldum sen söyleyince Artık Düzenli her zaman fırçalarım zaten ama acısını yaşamanı hiç istemem gerçekten felaket
Kaç dişin çürüdü ne yaptın o dişleri yaptırmak veya çektirmek mi? Ben Yaptırdım Soruda açıkladığım gibi gerçekten senin dediğin gibi dayanılacak ağrı değil sabaha kadar uyutmadi beni
Devlet Güzel Yapıyor mu? Bari umarım öyledir Ben devlete gitmedim hiç özel de yaptırdım geçen sene ki ise özel hastane de değil tabi Amasya da Yaşıyorum burds diş kliniğe gitmiştim önceki doktor çok dikkatsiz biriydi Diş yapıyor orada sohbet ediyor biriyle zaten dilimi yakmıştı yanlışlıkla