
Halsizlik durumundan bir türlü kurtulamıyorum.. iki adım yürüsem çöküp kalıyorum.
koku ne kadar süre sonra başlarım bu hastalık sonrasında?

Halsizlik durumundan bir türlü kurtulamıyorum.. iki adım yürüsem çöküp kalıyorum.
koku ne kadar süre sonra başlarım bu hastalık sonrasında?
Çok geçmiş olsun, tez zamanda atlatırsın İnşaAllah
Ne kadar oldu hastalığı atlatalı? Bende de uzun bir süre böyle bir durum oldu ama sen de daha uzun olmuş sanırım.
Aa iyi ben çok uzun zaman oldu sandım. Çok uzun sürmez ya korkma İnşaAllah.
Bende etkisi yaklaşık 3 ay sürmüştü ondan korktum acaba daha mı uzun sürdü diye.
Çok çok iyi anlıyorum, ben de aynı durumdaydım ama geçer dert etme, Rabbim şifanı verir. E hastalığı atlatmışsın, bu da geçer 🌷☺
Canım, zencefil ve limon, doktorun yazdığı ilaçlar varsa kullanma veya bırak. Bi çok arkadaşımdan onların daha kötü etkilediğini duydum. Doğal şeylerle iyileşmeye bak. Vitamini ilaç olarak değil, taze taze ye sebze, meyve.
Evet zencefil çayı yap, tazesini al ama poşet alma. Sonra liman, bal ve zerdeçal ile tüketebilirsin
İyileş artık.. :( 🌸
Nasılsın beybisi?
Ben geçen sene ağır geçirmiştim. Bilindik tüm yöntemleri kullanmama rağmen tamamen geçmesi 1 ay sürmüştü. Kortizon ve d vitamini önemli. Eczacın sana uygun öneride bulunacaktır. Geçmiş olsun 🌼
Bal ve mümkünse saf propolis tüketmenizi öneririm.
Ayrıca bol bol sıvı tüketmelisiniz.
Cevap
10Cevap
Geçmiş olsun eğer bütçeniz varsa ve değerleriniz düşükse d vitamini ve multi vitamin kullanabilirsiniz.
Var imkanımız. Teşekkür ederim
Rica ederim
ekseri c vitamini kullanman gerekiyor ve iyi beslenmen lazım
bu dönemde covid geçirenlerin hepsi böyle açıkcası arkadaşım bir ayda kendisine gelebildi
1 ay çok uzun benim için 🥹
Yapacak işlerim var hiç bir şey yapamıyorum
o zaman bol c vitamini iyi beslenme et balık vs vs :)
Balık canım istiyor zaten, tüm mahalleyi kokutayım 😃
kokut iyi beslenmelisin :))
Pirinç pilavı ye bol bol :D
Bizim Valide atlattı yakın zamanda ben bol bol çorbaya besledim. Tavuk suyu , kelle paça sonra avakado , ananas , Kaju badem çok şükür 10 yaş gençleşti birde :D
Yapan yere göre değişir ama ben bizimkilerin dükkanından getirdim hep iyi geldi toparladı ksju ve badem + o söylediğim meyveler iyi geliyor
Tam senlik en boy bir olur ki bu sende hiç zor olmaz mincaan :F
Geçmiş olsun nefes egzersizleri yapmanı tavsiye ederim ben hiç yakalanmadım ama tavsiye olarak duydum
Geçmiş olsun. Kelle paca, iskembe corbalarindan icmek, propolis ve d vitamini takviyesi (redaxon kullandim ben) bolca su tuketmek. Koku ve tat duygularimi ben 3 ay sonra tekrar kazandim. Aglayarak cay iciyordum , cayi cok seven bir insanim , boyle cirkin bir tat olamaz. Sabirli olmak, dinlenmek ve temiz beslenmel muhim. Bir de kan sulandirici (ecopirin kullandim) kullansaniz iyi edersiniz. Her sabah dogal elma sirkeli su ile gune basliyordum ben. O da destekliyor.
Kendini yatmaya alıştırdıysan toparlanamazsın. Günde en kötü 1 saat dışarı çıkıp yürüyüş yapman lazım. Benimde ciğerlerim tıkalı gibi oluyordu ama geçti.
Tam anlamıyla düzelmek için biraz zaman geçmesi gerekiyor herhalde benim de öksürük hala gitmedi
Bol bol yemek ye güçlendirici takviyeler al, protein meyve lif kaynağı.
Yorma kendini zaten hareketle hata yapıyorsun dinlenmen gerek.
Çok geçmiş olsun
Rica ederim 💐
Bol bol sıvı, meyve ve multivitamin
Vitamin takviyesi al. C ve D özellikle.
Bazılarında yan etki olabiliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?