
Normalde dalga geçerdim faça atanlarla bi anlık sinirle bardağı kırıp bileğimi kesmeye çalıştım kesilmeyince faça attım bilinçsizce çok pişman oldum tabi sonra geçer mi sizce? Eczaneye gittim krem verdi ama geçer mi bilmiyorum

Normalde dalga geçerdim faça atanlarla bi anlık sinirle bardağı kırıp bileğimi kesmeye çalıştım kesilmeyince faça attım bilinçsizce çok pişman oldum tabi sonra geçer mi sizce? Eczaneye gittim krem verdi ama geçer mi bilmiyorum
scar kremleri var onları eczanelerden temin et çok derin görünmüyor geçer bol bol su tüket kendine dikkat et böyle aptallıklardan uzak durursan böyle dertlerin olmaz bir daha
Teşekkür ederim cidden aptallıktı Allah kimseye yaşatmasın
amin ders olmuş bir daha olmaz inşAllah
Olmaz kendime zarar vermem bir daha asla
o zaman sorun yok
Cevap
18Cevap
benim eski yavru kedi tirmaladimi daha derin ciziyordu canin pek tatliymis jsjdjs kalmaz iz korkma
Yaaa çok teşekkür ederim eczaneye gittim kedi mi tırmaladı dedi zaten 🐰
Bunlar faça degil ssn faca gormemissin 1 haftaya gecer benim kol kokoreç gibi doğruyom kendimi canım sikildikca
Neden öyle bir şey yapıyorsun ki
Hoşuma gidiyor
Nasıl yani zevk mi alıyorsun yapınca
Evet
Faça değil iz :) Faça olsaydı toplar damar var orada. Kan kaybı yaşardın aşırı derece.
Ay cidden mi sevindim faça olmamasına ♥️🙏
Çılgın kıııız 😳 deri kesildi mi , kesilmediyse iz kalmaz diye biliyorum yapma böyle şeyler
Bir daha asla yapmam yapanlarla dalga geçen bi kızdım hiç bir kötü alışkanlığım yok Allah kimseye yaşatmasın cidden
Olmamış , kanayıp kabarması lazım.
Bir daha dene sen , bastırarak yap
Hayır kalmaz
contractubex kullanmaya başla en ufak şey bile kalmayacak
böyle bir kadınla evlenecek adam
adamın çükünü keser la bu
Oha o kadarda değil
İz kalması icn bayag derin kesik olması lazm
Anladım teşekkür ederim bilgilendirdiğin için 🙏
Sadece madecassol kullanman yeterli
Evet oda var evde teşekkür ederim ♥️
Rica ederim, geçmiş olsun
Sağol
Bir akıl hastanesine görün.
Sende dalga geçiyorsun ama bi anlık sinirle her şey yapabilirsin büyük konuşma benim hiç kötü alışkanlığım yokken bi anda yaptım bilinçsizce ben böyle faça atmayı bile bilmiyorum yani elime aldım yaptım bir anlıktı Allah kimseye yaşatmasın
Tamam anlıyorum ama bu destek almamalısın demek olmuyor. Var bir sorun belli.
Akıl hastanesine deliler gider psikiyatri desen neyse
Şaka dedim onu
Pekala ☺️
Ruh hastası olmak nasıl bir duygu acaba
Bende böyle yapanlarla böyle dalga geçen biriydim bi anlık sinirle yaptım ama öyle söyleme bak 🤣
Beni kendinle karıştırma. d
Bak ben böyle yapanlarla ağır dalga geçiyordum çok fazla hemde bi anda bilinçsizce yapabilirsin sinirden büyük konuşma ben yaşadığım için diyorum ki benim hiç kötü alışkanlığım bile yok
Bende diyorum ki kendimden aşırı derecede eminim asla böyle sapkınlık yapmam, hiçbir güçte bunu bana yaptıramaz.! Oturmasını kalkmasını ve nerde nasıl davranılması gerektiğini bilen biriyim. Harbi merak ettim madem bu kadar dalga geçen biriydin neden yaptın? Cidden sebebini merak ettim.
Ailem yüzünden 23 yaşındayım üstüme kapı kitleyip duruyorlar bi kerelikte değil başıma bir şey gelse evde umrunda değil kimsenin en sonunda dayanamadım yaptım dönüp durdurmadılar bile bende niye kendime zarar veriyorum diyip polisi aradım şikayetçi oldum sonra anlaştılar benle bi şekilde geri çektim şikayeti insan ailesini seçemiyor beni o kadar bunalttılar ki afedersin küçük çocuk değilim sorunlu biri de değilim neymiş dışarda başıma kötü bir şey gelirmiş böyle koruyorlarmış cahil koruması başka bir şey değil benim bulunduğum şehir bide deprem bölgesi Allah korusun evden çıkamazsam o an başıma neler neler gelir
Evet çok haklısın gerçekten çok cahilce korumaya çalışma biçimi. Bu konuda %100 sana katıldığımı belirtmek istiyorum. Lakin aynı şekilde davranmaya çalışması biçiminden dolayı kesinlikle seni tasvip etmiyorum.. cahilce koruma şekline karşı aynı cahillikle cevap vermiş olman çok kötü, 23 yaşındasın ve hiçbir şekilde kendine zarar vermeni doğru bulmuyorum. Her ne olursa olsun bu şekilde şiddete başvurman seni kendine karşı haklı cikarmaz.! Aksine dışardan benim gibi bakan insanları tedavi olman gerektiğini düşünebilir.. sana tavsiyem ailen ne kadar cahilce yöntemlere başvursa da aynı şekilde karşılık verme. Bir an önce kendi hayatında ileriye dönük planlar yapmaya başla.
Ben hemşirelik okudum hem lise hem ünversite sağlıkçıyım farkındayım yaptığım şeyi savunmuyorum zaten en son neden kendime zarar veriyorum dedim yaparken cidden bilinçsizdim kendimi kontrol edemiyordum sonra bi anda polisi çağırdım Allah kimseye yaşatmasın tedaviye de karşı değilim psikiyatriye gitmeyi düşünüyorum zaten
Sağlıkçıysan bizim gibi insanlara nazaran 10 kat daha dikkatli olman gerekirdi, yanlış anlama seni kınamıyorum veya burada olumsuz yorum yaparak modunu düşürmeye çalışmıyorum, sadece gerçekçi yorum yaparak bu hareketinin ne kadar ergence olduğunu anlatmak istiyorum. Kii zaten yazım biçimine bakarak aklı başında olduğunu anlıyorum. Tedaviye karşı olmaman ve psikiyatriye gitmeyi düşünmen çok olgunca bir düşünce tarzı!!! Kısacası bana kızma, ben sadece gördüğünü yorumlamaya çalışan biriyim.
Yok ben alınmadım çok haklısın ♥️
Beni anladığına sevindim :) anlayışın için teşekkürler : )
Çok derin değiller geçer merak etme
İnşallah teşekkür ederim 🙏
Rica ederim. Kantoron yağı ya da C vitamini kullanabilirsin iyi geleceğine eminim
Evet duymuştum kullanırım çok çok teşekkür ederim ♥️♥️♥️
Rica ederimmm ne demek ☺️
♥️♥️♥️
çok derin değilse izi kalmaz
Resimdeki gibi derin değil
Kremi kullan. Bebek yağı ya da zeytin yağı da sür.
bitanesi tam olmamış 6.5 sayılır
Ahahahaha
Neden kendine zarar veriyorsun
Onu yaptıktan sonra bende kendime sordum bilinçsizdim ve kendimi kontrol edemiyordum tamamen ailemin cahil koruma güdüsünden oldu pişman oldum ama psikiyatriye gidicem zaten
Tamamdır üzülmeyin yaptım bi cahillik
Derin degilse geçer derinse iz bırakır
Resimdeki gibi derin değil
O zaman
Çizik zaten geçer, kesilmemiş.
Hepiniz manyaksınız yeminle
Valla büyük konuşma kınama bende öyle diyordum Allah kimseye yaşatmasın
Yapsam ben de manyak olurum zaten
geçer bence o kadar da derin değil
İnşallah ☺️♥️
Ergen
Dalga geçme bende geçtim başıma geldi bi anlık sinirle oluyor
Anladım ☺️
Neden yaptın?
Ailem beni eve kilitledi bende sinirden yaptım 23 bir ton mevzu oldu polise gittim şikayetçi oldum sonra anlaştık vazgeçtim falan tamamen ailem yüzünden oldu yani
23 yaşım dedim de eksik gelmiş
İnsan cidden ailesini seçemiyor Allah herkese düzgün aile versin
Teşekkür ederim konuşacak bir şey yok ☺️☺️☺️ Zaten çözüldü her şey cahil koruması yaptıklarının farkındalar diye düşünüyorum artık
Gecmez
Niyeki ask meskmi
Ailem yüzünden 23 yaşındayım üstüme kapı kitleyip duruyorlar bi kerelikte değil başıma bir şey gelse evde umrunda değil kimsenin en sonunda dayanamadım yaptım dönüp durdurmadılar bile bende niye kendime zarar veriyorum diyip polisi aradım şikayetçi oldum sonra anlaştılar benle bi şekilde geri çektim şikayeti o şekilde yani
İyileşince geçer
İnşallah 🙏
Geçti mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?