Arkadaşlar boy uzatma ameliyatı olmayı düşünüyorum mantıklı mı sizce?

Boyum 1.74 hiçbir kız 1.80 altı erkeği istemiyor. Ameliyat ile 1.80 i geçerim mantıklı mı sizce?

Arkadaşlar boy uzatma ameliyatı olmayı düşünüyorum mantıklı mı sizce?
Cevapla