dolgulu disim 4 gün önce yenilendi uzun süredir disciye de gitmemistim bazi sebeplerden ötürü çürüğüm ilerlemis ve disimin 3/2 si gitmis doktor kanal tedavisi gerekebilir ama dolguyla kurtaririz diyerek dolgu yapti tekrar ve 1 hafta 15 gün ağrıyabilir sıcak soğuk hassasiyeti olabilir demisti ama cok fazla ağrıyor geceleri düzgün uyku uyuyamıyorum karanfil atıyorum gecici bir sure azaltıyor sonra tekrar devam ediyor icim dışım karanfil oldu bu sefer karanfil yüzünden midem yanıyor parol aldım o da gecirmedi kulağıma gözüme sakağıma boynuma vuran bir ağrı allah düşmanıma vermesin acıdan kıvranıyorjm doktoru aradim doktor ağrı kesici ile idare et dedi derin olduğu için agriyormus ne yapabilirim iskence resmen :(((
Güncellemeler
+1 yıl
Başınıza böyle bir şey geldi mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer