Midemi üşütmüşüm ve herkes hastaneye gitmemi söylüyor. Serum falan fayda eder mi?

Nane limon, şeker-tuzlu su, kraker, patates ve bol su tüketiyorum zaten.

Dinleneyim dedim 2gün yattim hala iyileşmedim. Sizce hastaneye gitmeli miyim? Evdekilerle tartistim gitmek istemedim için.

-hafif ates, baş ağrisi, mide bulantisi ve kramplar var ve aşiri terleme vardi

- su an sadece ara ara kramp ve devam eden ishal var. Halsizlik de tabi

Ilac yok diye biliyorum da serum iyi gelir mi acaba?

Midemi üşütmüşüm ve herkes hastaneye gitmemi söylüyor. Serum falan fayda eder mi?
Cevapla