Arkadaşlar, bağımlılık yaptı sürekli diş ipi, arayüz fırçası ve normal diş fırçasıyla dişlerimi fircaliyorum?

Gün içerisinde 6 kere fırçalamadan rahat edemiyorum. Sanki fırçalamazsam çürüyecek gibi hissediyorum. Bundan nasıl vazgeçerim? Evet dış fırçalamak faydalı ancak günde 3 kere ideali. 6 zararlı diye biliyorum.
Arkadaşlar, bağımlılık yaptı sürekli diş ipi, arayüz fırçası ve normal diş fırçasıyla dişlerimi fircaliyorum?
Cevapla