Benim kardeşim 13 yaşında boyu 172 sizce bu kadar uzun olması normal mi ya da daha uzarmi uzarsa kaç cm daha uzar?

Bana pek normal gelmiyo bu arada 11 yaşında regl olmasından kaynaklı olabilirmi?
Benim kardeşim 13 yaşında boyu 172 sizce bu kadar uzun olması normal mi ya da daha uzarmi uzarsa kaç cm daha uzar?
Cevapla