Kardesim kücükken meme ucumu kopardı. Doktor yapacak bişey yok diyor napıcam ben?

Ben 9 yasındayken kardesim meme ucumu kopardı ve 15yasıma kadar ful kabuktu uç olması gerken yer hic gecmedi nemlendirici kullanmaya basladım oyle kabuklar gitti ama sıksık kullanmazssam yine kabuk olusuyo ve kokten deri kopuyo. ve iceri dönüktü. Hastaneye falan gitmedik, annem basta bilmiyodu sonrada önemsemedi. Ben 19 yasında kendim gittim durumu anlattım kabuk olusuyor, sürekli nemlendirici kullanmam lazım eger kullanmazssam kokten kabuk oluscak ve kopacak sızlıcak deri zaten ucu yok bence, bide deri cogu zamn düz bazende içe cokük çok nadir dışa cıkıyo gibi ama sadece hafif kabarma oluyo uç yok o deri yok yani. Doktor yapacak bişey yok dedi ömür boyu sürekli nemlendirici kullanman gerek hep kabuk baglıcak , ucunuda düzeltme sansı yok , oyle kalcak bi ilacı flnda yok dedi. Ben düsündükce canım yanıyo kız kardesimden nefret ediyorum. Çimdikleyerek koparmıstı elini görmeye bile tahammül edemiyorum aklıma geliyor bakmıyorım. Cok agladım psikolojmi bozuyo ama yapacak bişey yokmus. Ben doktora soramadım ama size sorayım bilen varsa: Cinsel istek olunca ucu cıkmıyo normal mi ve sabah uyanınca bazen cıkıyo gibi az ama cogu zamn cıkmıyo normal mi? bu durumumla ilgili tavsiyeniz nedir? Evlilikte sorun olur mu, evlenince kocama anlatmalımıyım ya da sevgiliykenmi soylemeliyim yoksa sormazssa hic soylemesemmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Aranızda doktor yokmu lütfen bi tavsiye verin, Şu an ameliyat falan olsam imkanım ve bakacak kimsem yok o yüzden evlenice gidebilirim sehir dısınına. baska sehre gitsem düzeltirlermi yoksa çözümü yokmu derler onlarda?
Kardesim kücükken meme ucumu kopardı. Doktor yapacak bişey yok diyor napıcam ben?
Cevapla