Doktor antibiyotik dedi ama hafta sonu.
Sarimsak, soğuk kompres, tuzlu su, kloroben denendi ama 5 dakikalık kesti hepsi 24 saattir inanılmaz ağrım var farklı çözüm yöntemleriniz varsa deneme tahtasına dönmüş dis etlerine uygulayacağım
Sarimsak, soğuk kompres, tuzlu su, kloroben denendi ama 5 dakikalık kesti hepsi 24 saattir inanılmaz ağrım var farklı çözüm yöntemleriniz varsa deneme tahtasına dönmüş dis etlerine uygulayacağım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Diş Eti çekilmesi kötü bir durumdur.
Şu an ben de yaşıyorum aynı şeyi
Gece ağrıdan yine zar zor yattım ama bende bir tık iyileşme var diyebilirim. Antibiyotik kullanmaya başlarım bugünde deneyeyim size de tavsiye edebilirim
Ben de öyle şiş ağrıması falan yok, sadece hassayietlik artı. Soğuk su falan içemiyorum ama Allah’a şükür dişlerim iyi. Sizinki çook kötü herhalde
Diş eti cekilmesinden degil, büyük ihtimal gömülü 20 yaş disleri yüzünden ağrı varmış. Galiba cektiricem
VE HALA AĞRIYOR
20 yaş dişleri bazı insanlarda büyük sıkıntı oluyor ama ben de hiç bir sıkıntı yaşatmadı. Dişlerime kaplama yaptırmak için özele gitmiştim be orada doktor çekilmesi gerektiğini söyledi yoksa bir derdim yoktu 🙂
Ağrı kesici falan kullanınca geçmiyor mu ağrısı
Nerdee keşke geçse
20 likler çekilince düzelir
Damağa dikiş atacaklar biraz onunla uğraşırsın ama düzelir
Seni tanıyor muyum 🧐
Ya şimdi sağ tarafta geçici diş var köprü olacak 2 hafta sonra bitecek e solda 20lik dişi cektirsem yemek hiç yiyemem. Cektirmesem bu ağrı devam etse geceleri uyuyamam bu ne biçim secenekler
Beni tanıdığını sanmıyorum
Seçenekler kötü ama yapacak bir şey yok
Emek olmadan yemek olmuyor
O yüzden acıya biraz katlanman lazım
Benimkileri bayramda yaptı ve dişleri takana kadar diş etlerim zedelendi
Bence çektir dişini iyileşir oda arada
Yorumların tanıdık geldi o yüzden sordum 🙂
İnanılmaz bı ağrı 3 gündür ama çektirmeye de korkuyorum ameliyatla olacak gömülü diş çünkü şimdi cektirsem 3-4 gün de bunun ağrısı olacak 2 kilo verdim zaten dis tedavisine başlayalı bı 2 kilo daha vermekten korkuyorum
Kilo vermekle bir şey olmaz sağlığın daha önemli bence
Kiloyu kolay alırsın ama sağlığını alamazsın
Acıların dinince kilolar geri gelir
Kiloyu kolay alabilen bir insan değilim, metabolizmam aşırı hızlı
Sporla alabilirsin ve aha güzel olur
Перекись водорода kullanıyorum
tuzlu su gargara
Tuzlu su gargara, soğuk kompres, sarımsak denendi 5 dakikalık kesiyor 6. Dakikada geri başladığında daha da şiddetli oluyor
arvales ya da parol
Arveles denedim vermidon bile ondan daha etkili sıradaki içeceğim ağrı kesici de parol olsun teşekkür ederim