Arkadaşlar, psikiyatrist bana Prozac diye bir ilaç yazdı, bu ilaçla bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

İlacı aldım ancak yan etkilerini okuyunca ilaca bir tuhaf bakmaya başladım. Gerçekten bu yararı olan bir ilaç mı, daha doğrusu bu ilaç mı, diye düşünmeye başladım. Yorumlara baktığımda geneli kötü yorumlar, ilk günlerde mutlu eden ilaç sonraki günlerde herşeyi alt üst eden bir şeymiş. Benimki şurup halinde, tablet değil. Bu ilacı kullanmam için ağır sebeplerim yok, küçük hatta pekte önemsenmeyecek psikolojik sorunlarım vardı, işte gereksiz takıntılar gibi, onlardan dolayı psikiyatriye danıştım o da bu ilaçları yazdı. Bağımlılık yapmaz, dedi. Beş dakika önce bir konuştuk sonra direkt kağıda prozac yazdı, geçti. Arkadaşlar, bu ilacı kullanmak pek istemiyorum doğrusu hiç bir ilacı kullanmak istemiyorum ama bu neyin nesidir Allah aşkına, bilen birisi söyleyebilir mi? Yaşım 18, bu arada 12 yaşında bir kardeşim daha var, onla gittim doktora, o da aynı benim gibi, ona da bu ilacı verdi. İlacın reçetesinde ergenlere ve çocuklara verilmesi tavsiye edilmez, yazıyor. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi, şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar, psikiyatrist bana Prozac diye bir ilaç yazdı, bu ilaçla bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Cevapla