
Daha önce doktor önerisiyle kullandım 6 ay felan ve çok iyi gelmişti daha sonra 4 ay hiç ilaç kullanmadım bu 1 haftadır yine aşırı derece de kuruluk yaşadım hastane için sıra almaya çalıştım ama alamadım o yüzden gidip bu ilacı aldım bi zararı olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bir zararı yok, zaten doktorların da yazdığı bir ilaç bu. Ben de kullanıyorum gözlerim kuruduğu zamanlarda.
Tek kullanimliklar var onlardan kullan ömür boyu bi zararı yok doktor bana ömür boyu kullanabilirsin daha da faydasi var dedi novaqua refresh ve bir kac marka daha var
Aa evet onuda biliyorum çok sevindim ya zararının olmamasına aşırı rahatlatıyor gözümü
Yok bir zararı olmaz. Yapay göz yaşı bu
Teşekkür ederim
nedne kuruyor onu çöz
Yaz olduğu için
bilgisayar kuulanımı telefon kullanımı tv izlemede çok yapıyor
Evet ya onların etkisi de var :(
bendede olduğu için biliyorum akşam uyumadan salatalık dilimle koy sabaha kadar doal
Onu da yapıyorum çok iyi geliyor
geçmiş olsun
Günde kaç defa kullanılır
Hiç bi zararı yok istediğin kadar kuşlaln
Hayır yok