Sağ 20'lik dişin ordaki yerde 3 ay öncesine kadar şişlik vardı gittim acile diş çıkacak dedi neyse tamam deyip gittik?

Ama diş çıkmadı şimdi yine orası şişti ama bir öncekine göre daha hafif bir ağrı aynı durumu yaşayan var mı youtube çekin diyorlarda benim orada dişin ucu herhangi bir şey çıkmadı ne yapayım
Sağ 20'lik dişin ordaki yerde 3 ay öncesine kadar şişlik vardı gittim acile diş çıkacak dedi neyse tamam deyip gittik?
Cevapla