İretabl bağırsak sendromu olan var mı?

2 aydır yakalandım geçmiyor sürekli gaz sıkışması felan pskolojikmiş anksiyetemden kaynaklanıyormuş depresant. Düzenli kullan diyor gittiğim doktorlar bı çözüm bulan var mı buna

İretabl bağırsak sendromu olan var mı?
Cevapla