#selamgençlik 🍀🍀
Dişlerinizi fırçalamaya ne kadar önem veriyorsunuz? #tubasueda 🍀🍀

Dişlerinizi fırçalamaya ne kadar önem veriyorsunuz? #tubasueda 🍀🍀




Hergün üç kere fırçalarım her ay düzenli olarak kontrol ettirmeye gidiyorum dişler benim için çok önemlidir herkesin iyi bakması gerekiyor gereken ne varsa dişlerim için yapıyorum
Dişler her gece fırçalanır, her gece yalnızım 😅 onunla bi alakası yok
Teşşkkür tatlım 🎈
Dişlerimi hergün yemek yedikten sonra sabah öğle akşam fırçalarım
Teşekkür ederim 😊🌺
Cevap
6Cevap
Temizliği evvela insan kendi iyiliği vr sagligi icin yapar. Dis fircalamak da buna dahil
Herkes de böyle düşünüyorsa ne güzel 😆
Diş fırçalamanın yanlızlıkla alakası olmamalı önce kendi sağlığımızı düşünmeliyiz kendimizi önemsemeli bakımlı olmalıyız
Yalnız olmayla ilgisi yok, her zaman fırçalarım kendi diş sağlığım ve temiz hissetmem için
Diş fırçalamanın yalnızlıkla alakası olduğunu sanmıyorum
Her zaman dişlerime özen gösteriyorum
Fırçalarım her zaman😅
Sabah öglen akşam fix 🙂
Ben sabah yatmadan önce fırçalıyorum
Her gece fırçalarım. Sağlık ve temizlik için
Ben 🤗
Bn fircaladim
Ah ah her daiim 😁
Bu yalnızlıkla alakalı bir durum değil rutin☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?