Dudak dolgusu yaptırdım iyi bir yerde ama çok şişti bu ödem mi ne zaman geçer?

1ml yapıldı çok istemedim ama böyle yapıldı işte

Ve ben şimdiki halinden memnun değilim, dün akşam yaptırdım ödem olur birkaç gün dedi ama korkuyorum ya böyle çok şişik kalırsa diye
Dudak dolgusu yaptırdım iyi bir yerde ama çok şişti bu ödem mi ne zaman geçer?
Cevapla