O ameliyat olduğunda ben sabahın köründe oradaydım. O benim ameliyatımı kaçıracak. Resmen moralim bozuldu ameliyat öncesi. Haksız mıyım, bu vefasızlık değil mi?

O ameliyat olduğunda ben sabahın köründe oradaydım. O benim ameliyatımı kaçıracak. Resmen moralim bozuldu ameliyat öncesi. Haksız mıyım, bu vefasızlık değil mi?

Böyle bir durumda insanın iki eli kanda olsa da gelip sevgilisini ziyaret etmeli ve yanında olmalı bana göre. Maalesef kendisi çok büyük bir düşüncesizlik etmiş. Yapacak bir şey yok senin canın sağ olsun. Şimdiden çok geçmiş olsun inşallah çok çabuk bir şekilde ayağa kalkabilirsin. Kafaya takma ve kendini üzme unutma hiçbir şey senden değerli değil
çok teşekkür ederim
Takma kafaya. Sen ameliyattayken gelir belki de. Belki uyuyakalmıştır, belki de başka bir şey vardır. Sen onu düşünme şimdi. Kendi sağlığını düşün. Geçmiş olsun. Her şeyi çok kafaya takma. Derin nefes al ve rahatla.
takmamaya çalışıyorum ama ameliyata da onu düşünerek girmek istemiyorum. umarım son anda da olsa yetişir. çok teşekkürler
Hala onun yetişmesini bekleyerek hata yapıyorsun. Numarası varsa ara yeterli. Daha fazlasını bekleme. Canın saolsun de oldu bitti. Sen böyle yaparsan fazla yaşamazsın bu stresle.
yok aramam, gelmeyecek belki. sırf aradım diye gelsin istemiyorum.
Oooo bu en tuhafı. Belki unutmuştur. Siz kızlar çok tuhafsınız valla. Neyse daha bir şey demiyorum. Ameliyat öncesi üzmeyelim seni. Ben bildirimleri kapatıp çıkıyorum. Büyük geçmiş olsun sana. Umarım atlatırsın. Kal sağlıcakla.
teşekkürler
Benim içinde çok önemli bu konular böyle ciddi bir durumda yanımda olmasını isterim. Kötü düşünmeyelim yinede mutlaka çok önemli bir nedeni vardır
dün son anda yetişti ben girmeden aldı gönlümü :)
Sevindim ama keşke yanında olsaydı umarım bir daha yapmaz
Cevap
73Cevap
Gelmez bekleme. evet yalnız yapmış
Yanlış
sona nda yetişti ben ameliyata girmeden
Geçmiş olsun. Umarım ameliyatın başarılı geçmiştir. Sevgilin mücbir sebeplerden dolayı gelememiş olabilir. Yanında olmasını istemekte çok haklısın ancak her durumda empati yapmayı unutmamak gerek.
son anda yetişti, ameliyatım da iyi geçti. çok teşekkürler.
Böyle durumlarda beklentiye girmeyi beklentide bırakılmayı hiç sevmiyorum.
Eğer sevgilin gelicem diyip gelmediyse sıkıntı büyük, seni beklettiği için.
Yok hiçbir şey demeden sen "ben gitmiştim o da gelsin" beklentisine girdiysen bu da senin sorunun.
Vefasızlık ayrı bir durum tabii.
ben gittim, o da gelsin meselesi değil tabii ki. duygusalım biraz ve yanımda olmasını isterdim.
Demekki o anlayışta bir insan değil. (Hala gelmediyse)
daha gelmedi maalesef. doktor da hala gelmedi. güya 1 saat önce birazdan seni ameliyata alacağız dediler.
Gecmis olsun. Hayırlısıyla girer çıkarsın insallah ameliyata.🎈
çok teşekkür ederim
Haklı bir sebebi vardır umarım. Gelmemesi vefasızlık olarak görülebilir.
işte ama işine gelince izin alabiliyor. geleceğini söylemişti.
Haklısın demek, içini soğutacaksa haklısın. Saçma sebeplerle gelmemezlik yapıyorsa büyük ayıp etmiş. Başına bir iş geldiyse de sen ayıp edersin haberin olsun.
başına bir iş gelmemiş Allahtan. son anda yetişti dün.
Geçmiş olsun umarım iyi geçer. Belki geçerli bir mazereti varsa bilemem. Ama üzülmekte kırılmakta haklısın.
çok teşekkür ederim
Rica ederim. Ameliyatı oldun dimi? Nasılsın?
La bukizin dramida ana haber bultenlerine konu olacak cinsten. Flash tv olsaydi kesin orada gundem olurdu. Ameliyata girecek derdine bak.
niye böylesiniz ya. hoşuna gitmediyse görüş yazma, görmezden gel.
Ay sen ciktinmi amleyattan minnoş. Cok gecmis olsun sana.
Hiç sevmediğim bir insan türü. Verilen sözü yerine getirmeyenin bende yeri yoktur, senin de olmasın👍 Umarım ameliyatın başarılı olur, iyi günler dilerim kendine iyi bak🙋♂️
Tabiki gelmesi gerekiyordu hemde böyle zor bir zamanda. Geçerli bir sebebi varsa bişey diyemeyebilirsin ama ne olursa olsun yanında olmalıydı
evet ben de her şartta yanımda olmasını beklerdim.
Geçmiş olsun
Rabbim şifa versin
Şimdiye çoktan gelmesi gerekirdi hatta beraber gitmeniz gerekirdi
evet sabahtan benle gelmesini beklerdim
teşekkür ederim bu arada
Rica ederim
Ne ameliyatı olacaksın
Ankaradaysan ver adesi ben geleyim abla sana güzel bi ayıcık alırım birde duamı alırsın yaz özelden gurban olam üzülme bu kadar
ya çok teşekkür ederim. düşünmen yeter.
ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ
Ne ameliyatı olacaksın.
Geçmiş olsun.
Moralini bozma her zaman saniye dahi olsa bir umut vardır🌷
çok riskli bir ameliyat değil ama yine de narkoz sonuçta insan yanında görmek istiyor. teşekkür ederim. <3
Rica ederim☺️🤗
Çok geçmiş olsun takma kafana moralini yüksek tut ❤️
çok teşekkür ederim <3
"Sen onun ameliyatına geldin de o senin ameliyatına gelmedi ".. Valla Ben asıl buna takıldım... genç yaşta ne ameliyatları bunlar... Geçmiş olsun Ayrıca
ufak bir sağlık sorunum var da. onunla ilgili bir ameliyat. çok teşekkür ederim.
Bu hayatta kendimize verseydik şu erkeklere verdiğimizi degeri hiç bi kadın üzülmezdi kendini ameliyatını düşün böyle bi zamanda seni yanlız bırakan adam hayatında olmayı hak etmiyor
Yanlış kişi seçimi
sona nda yetişip gönlümü aldı.
La herkes bişey yazmış cevap veremez veremez morfinli baygın şu an.
hahaha uyandım, şu an iyiyim. :D
E hadi geçmiş olsun 😄
Tabi ki kötü bir durum, umarım geçerli bir sebebi vardır. Çok geçmiş olsun.
dün son anda ben ameliyata girmeden geldi. aldı gönlümü.
Sevgilin ayıp etmiş. Bildiğin teebiyesizlik. Umarım geçerli bir sebebi vardır.
pek de geçerli değildi, ama son anda yetişti.
Geçmil olsun.
Arasor hemen telelfon elinde zaten
aramadım ama dün son anda yetişti
Geçmiş olsun. Herhangi bir geçerli nedeni yokken gelmediyse vefasızlık ve nankörlüktür.
çok teşekkür ederim
anan baban yanında ise gerisi hikaye . bırak arizona kertenkelesini şimdi.
geçmiş olsun.
Geçmiş olsun
Keşke her detayı mızı böyle paylaşmasak
teşekkür ederim ama herkes istediğini paylaşır. demek ki benim için problem değil. sana bir zararı mı var?
Var tabii
Bu zihniyet gelişmeye müsait olmadığı için orta çağ cahiliye devrinden öteye gidemiyoruz. Keşke biraz toplum olarak gelişsekte evrende galaksilerde neler olduğunu tartışsak böyle saçmalıklar yerine
Üstelik ben kelimelerimi özenle seçtim ama şu üslubuna bak neyse geçmiş olsun Allah şifa versin
üslubum seni kırdıysa kusura bakma ama cidden anlayamadım. sorduğum soruda orta çağ cahiliyesi devrenden öteye gidemememize sebep olacak ne var? cidden anlam veremediğim için soruyorum. yani ben burada şu an yaşadığım şeyle alakalı bir soru sordum, derdimi paylaştım. sitenin amacı da bu zaten. hastanede galaksilerde neler olduğu aklıma gelmedi, kusuruma bakma. geçmiş olsun dileklerin için de teşekkür ederim.
Müslüman Kadın düşmanı tiplerle çıkmayın tabi ki gelmez onlar Kadın düşmanı
ne alaka? :D Hiç anlamadım.
Geçmiş olsun, hoş olmamış umarım mazereti geçerlidir
umarım öyledir ama çok kızgınım.
Haklısın
merdaneyle vur kafasına diyeceğim ama müsait olmama gibi bir durumu var mı?
işte ama rahat izin alabiliyor. gelmesi lazımdı. izin aldım demişti. işi çıkmadığını da biliyorum.
Geçmiş olsun bu devirde Sevgi sevgili saygımı vardıda yadırgıyorsun olağan bir durum fazla hayel kurma hayel kırıklığın çok olur
çok teşekkürler. bence insanlar sevdiklerinin yanında olmalı. benim beklentilerim normal aslında.
Tm anlıyorum seni ama zorla birşeyi olduramazsın karışındakinin anlayış kapasitesi yok demekki mal eğer çok geçerli bir sebebi yoksa yanında olmayışının sonuç da Zor süreç amaliyat oluyorsun neden o gelsin peki sevgilinin gelmesini istediğin kadar annen baban gelmesini istiyor olacakken neden o
Anladım özel sıkıntılarıniz var aranız da
annemle babam zaten yanımdaydı
Sana müsteak bence böylesi erkekleri siz aptal kızlar seçiyorsunuz
Gecmiş olsun. Sakın arayip sagirma. Kac kuruşluk adam oldugunu gör. Tekmeyi basarsin umarim. Cikinca gunceller misin
çok teşekkürler. asla aramıyorum, ben aradıktan sonra bir kıymetin yok ki.
Kesinlikle binkiyketi olmaz. Bi gelişme olursa gunceller mısin ne mazeret uyduracak cok merak ediyorum
Geçmiş olsun belki bir işi vardır bısey olmuştur gelememiştir üzülme
geldi son anda allahtan
Güzel kızsın belli sevgilini değiştir sorun çözülecek
son anda yetişti dün
Aga be yetişmese bize gol fırsatı gecicekti elimizde
Yani ameliyatın ne olduğuna göre değişir farklı şehirlerde iseniz bence gelemesede olur herşeye vefasızlık dememek lazım aynı şehirdeyseniz tabiki gelmesi gerekir 10 dklığınada olsa
yanımda olması gereken bir ameliyattı. riskli değildi ama sonucu önemliydi.
Geçmiş olsun, umarım hastalıkla ilgili bir ameliyat değildir.
maalesef hastalıkla ilgiliydi ama iyi olacağım umarım. çok teşekkür ederim.
Gelmesi gerekirdi ama takma kafana moralini yüksek tut
geldi son anda
Herkese ayrıl diyip duranlara söylüyorum sevdiğin kişiden ayrılmak bu kadar kolay mı arkadaşlar?
dün son anda yetişti. aldı gönlümü. öyle geçerli bir sebebi yok ama görünce sinirim geçti.
bol saglii gunler acil sifalar olsun
çok teşekkürler
neyin var bisiket sormak konusmak isteridm de gizkisn ama
1 geçmiş olsun
2 adama yol ver
3 estetik mi olacaksın
geçmiş olsun Allah şifa versin yol ver ona
çok teşekkürler :(
sevgilimin tırnagına bi sey olsa icim gider. nası insanlarla berabersiniz siz?
sevgilin çok şanslı
umarım sende sana cok deger birini bulursun
Bundan neyi ögreniyoruz, karsi tarafa fedakar olmamamizi.
haklısın
Hamile misin geçmiş olsun bu arada sevgilinin fobisi vardır belki üzülme
yoo hamile değilim. halime insan neden ameliyat olsun.
Çocuğunu doğururken ameliyat olunmuyor mu
Neyin var peki neden ameliyat oluyorsun
ben doğumu ameliyat olarak görmüyorum. sezaryansa başka tabii ama ameliyat gözüyle bakmıyorum. ufak bir rahatsızlığım var onla ilgili bir ameliyat. keşke doğum olsaydı tabii.
He geçmiş olsun öyleyse tekrardan
çok teşekkürler
Bunuda gördüm burada artık hesabı silebilirim😀neyse geçmiş olsun doktor ve anne baban yanundaysa sevgilinin canı c... neme
annemle babam yanımdaydı evet, iyi ki.
Anlaşılan gözünde pek te önemli değilsin
son anda yetişip gönlümü aldı
Ozaman işleri yoğunmuş Anca yetişmiş bu güzel işte
Geçmiş olsun poncik
çok teşekkürler
geçmiş olsun Allah şifa versin inşAllah...
çok teşekkür ederim.
Yaşıyor musun, nasıl geçti ameliyat?
yaşıyorum :D teşekkürler iyi geçti
Geçmiş olsun ne ameliyatı
riskli bir şey değildi, teşekkür ederim.
boş ver biz varız çabuk iyi ol
çok teşekkür ederim
seven insan eli kanda olsa gelir
öyle olmalı
belki işi çıktı acil hemen yargılama
son anda yetişti zaten dün
demek ki işi varmış demi
Geçmiş olsun. Elbise de yakıyor ha 😃
hahaha evet çok havalıdı.
Neyin vardı bu arada
isi mi var acaba sordun mu
dün son anda yetişti, sonra da ben ameliyata girdim. bugün eve geldim ama yanımdaydı tüm gün. sormadım dün neden geciktiğini.
Nedenini ögren bence... Geçmiş olsun
son anda yetişti, geçerli bir sebep sunmadı ama aldı gönlümü
ayrıl daha doğru dürüst birisini bul
seviyorum ama, aldı gönlümü
Geçmiş olsun. Ne ameliyatı bu
geçti çok şükür, teşekkür ederim. bir rahatsızlığım vardı onunla ilgili
çok geçmiş olsun, senden önce gelmesi gerek idi
benim beklentim de buydu
beklentin olmadı acısını çıkart yani kaç kere olur insan amaliyat
son anda yetişti ama üzdü yine de
ister istemez üzer tabi ya ama alır gönlünü
Dışarda doktoru dövüyordur belki
öyle bir insan değil. ne alaka?
Hahaha onsuz giremiyor musun şaka gibi
ne alaka, neden giremeyeyim? ben onu mu diyorum. insane evdiğini yanında istiyor. manevi destek için.
Çok saçma sana değer verse sevse gelirdi şimdiye yanına hatta kendi götürürdü
Geçmiş olsun gelmesi gerekirdi
çok teşekkürler. benim beklentim de buydu.
Biz senin yanındayız. çok geçmiş olsun
çok teşekkür ederim 🙏🏻
Geçmiş olsun yanlış yapmış
bakalım bahanesi ne olacak
Gelmedi mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?