Dün köye gittik kuzenlerle kahvaltı ettik
Ve kuzenimde ishal o söyledi
Ne oldu bize 🫠😫🤮🤮
Bugün çarşıya gidicez bir de bu durum daha da kötüleşmeden iyi olmam lazım
Ve kuzenimde ishal o söyledi
Ne oldu bize 🫠😫🤮🤮
Bugün çarşıya gidicez bir de bu durum daha da kötüleşmeden iyi olmam lazım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Günaydın geçmiş çokmu ishalsin yediğiniz yemekmi dokundu
Çok ishalim evet ne dokundu bilmiyorum ki 🙄
Ve teşekkür ederim
Ne demek rica ederim ne yediniz kahvaltıda
Bugün mü hiçbir şey daha ev halkı uyanmadı zaten ve yiyebileceğimi sanmıyorum
Zaten yersen tuvalette çıkarırsın😀
İşte o yüzden ben en iyisi yemeyeyim kusarım 🫠😂
Kuzeninde kızmı kaç yaşındasınız hem köydeki kahvaltıda ne yediniz
Kusma olmaz sıçarsın bol bol fgkkkl
Küstüm daha demin 😂😂 o da koz ve ne yedik yumurta peynir salatalık domates sonra gözleme falan değişil bir şey yemedik
O baya şey yemissiniz ama sizin ishal hemen geçmez 😀😅
Sonra akşamda bamya Yemiştim 😂😂😂 şimdi uyuyacağım bakalım iyi olacak mıyım sürprizzzz ahkxwkşxakkx
Dikkat ette uykunda yanlışlıkla dayanamayıp küloduna sıçma fhjkkk😀
Salgın var canım muz ye çok yağlı yemekler yeme
Cidden mi ne salgını
Herkes bu aralar ishal kusma ateş sikayetleriyle hastaneye gidiyor bir cok arkadasim da gitti serum verdiler doktorlar cok yağli yeme muz ye falan demiş
Tamam çok teşekkür ederim ☺️💓 zaten istifra ettim ve şimdi daha iyiyim
İstersen acile görün ilaç yazarlar
Yok ya hiç sevmem hastaneleri 😂
Hava değişimi. Fazla uzaklaşma
Ne yapacağım peki 😵💫😵💫
Patates haşla beyaz leblebi ye mideni rahatlat. Dışarıda rahatsız etmesin seni
Olm 😂😂 senin yorumunu tamamen okuyamadan başında leblebiye takılıp midem bulamadığı İçin kusmaya gittim şimdi rahatladım bir nevi iyilik yaptın teşekkür ederim
😂 😂 😂 Ne güzel olmuş biraz uyumaya çalış şimdi
Öyle yapacağım ☺️
Sevindim senin adına kendini uorhun hissedersin bugün
Çarşıya git ishal ilacı al
Kuşunda geçti teşekkür ederim 😂
Kusunca*
yoksa hamilemisin 🙂
musluk suyu temizmi kuyudan su içme
Ellerinide iyi yıka herseyde mikrop var
Ben birde sokak kedilerini öpüyordum ondan olabilir mi 😫
olabilir artık öpme sadece dokun elle başlarını okşa ishalin geçmezse sana ilaç adı söylerim alıp içersin
Tamam teşekkür ederim onlarda sevgi istiyor diye üzülüyorum o yüzden öpüyorum zaten kendileri geliyor ve çeneme başlarını sürtüyorlar
bende kedi besliyorum 3 tane onlara sevgi ver
Gir sc
Öyle yaptık 😵💫
Devam mi hala
Evet ve midemiz ağrıyor gibi 😵💫
Ozle gelsene