#selamgençlik 🍀🍀
Bir kaç kişiye iyi geldi diye doktora danışmadan içtiğiniz/sürdüğünüz ilaçlar oldu mu? #tubasueda 🍀🍀
Bir kaç kişiye iyi geldi diye doktora danışmadan içtiğiniz/sürdüğünüz ilaçlar oldu mu? #tubasueda 🍀🍀


Sivilce kremlerini kullanmışlığım var 😄
Hayır en azından eczacıma sorarım
Cevap
10Cevap
Annem sağolsun bir yerimde bir şey olunca dayıyor ilaçları, ama işede yarıyor😃. Normalde doktorun yazdığı ilacı almayan biriyimdir.
Evet genelde yaptığım bu sık sık doktora gitmeyi sevmem
hayır
doktora giderim muhakkak bu konuda hassasım
Kendi kendimin doktoruyum o yüzden kafama göre gerektiğinde kullanıyorum (=
Soğuk algınlığı tarzı ilaçları evet doktora danışmadan içiyorum
söz konusu ilaç içmekse muhakkak doktora başvururum.
Çok nadir kullanrm o da bilinrn ilaçlar dolarex gibi
Belki bir kez Aklıma gelmiyor.
Yoo kafama göre devamkee
Başkasından ilaç kabul etmiyorum.
Hayır yapmadım böyle bir şey.
İlaç içmeyi sevmiyorum
İllaki olmuştur
Hayır içmem
Ağrı kesici hariç hayır.
Ağrı kesici içerim
Annem illa içirmiştir.
Hayır olmadı
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar