Sabah uyandığınızda enerjik oluyor musunuz? Yoksa tam tersi üzerinizden tır geçmiş gibi mi kalkıyorsunuz :D

Sabah uyandığınızda enerjik oluyor musunuz? Yoksa tam tersi üzerinizden tır geçmiş gibi mi kalkıyorsunuz :D

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Evet enerjik oluyorum
Sabah uyandigimda hemen enerjik olamiyorum kahvalti yapip anca kendime gelirim
Bı ara sabah kalktığımda. O kadar kötü hissediyordum ki böyle nefret ile uyanıyordum çok kötüydü şu aralar biraz protein tozu kullandim protein tozu kullanınca daha enerjik kalkmaya başladım sizede tavsiye ederim bı hocam vücut vitaminleri alınca beslenince öyle olur demişti
Gece enerjimi attiysam gayet enerjik kalkıyorum, kuru Kuru yatınca kamyon çarpmış gibi kalkıyorum 😈 🤩💣🔥
Belirli bir süre sıfır enerji oluyorum. Sonra biraz halıyla bakışıyorum. Su içiyorum. Zamanla enerjim yerine geliyor.
Kahveyi içine kadar Tofaş içtikten sonra Mustang Shelly b gt :D
Uyudukca enerjim bitiyor ne kadar az uyursam o kadar enerjik kalkiyorum
Ben gece uyurken bile enerjik biriyim shsjsj hiperaktif olmak böyle bişey 😎
Hiç uyumamış gibi uyanırım , aşırı keyifli. Gün içinde modum düşer
Hayat yordu aga enerji menerji kalmadı artık elimden gelse sonsuza denk uyumak isterdim
İzmirde enerjik olmamak mümkün mü.. Müthiş kızlar plajda cıplak gezyorlar görmemden de cekinmiyolar
Dimi ya İzmir güzel 1-2 haftaya İzmir'deyim İstanbul da her gün lanet ederek uyanıyor insan
tek başına kalkan erkek hiç bir zaman enerjik olamaz
Köyde kalırken evet ama şehir merkezinde hele yaz aylarında aptal gibi oluyor insan sıcaktan nemden
Her zaman enerji dolu insanım. 😎💯
Kahve içene kadar gözümü açamıyorum
Belli olmuyor. İki gündür uyanamıyırum.
Yok be ne gezer dayak yemiş gibi uyanıyorum...
Uykumu iyi aldiysam evet
Oluyorum onun sayesinde
Sabah uyandığımda musmutlu olurum enerjik 🤗
Hiç enerjik olamam. Kendime gelmem biraz sürer
Bı ara sabah kalktığımda. O kadar kötü hissediyordum ki böyle nefret ile uyanıyordum çok kötüydü şu aralar biraz protein tozu kullandim protein tozu kullanınca daha enerjik kalkmaya başladım sizede tavsiye ederim bı hocam vücut vitaminleri alınca beslenince öyle olur demişti
Fazlasıyla enerjik biriyim
Mutlu , neşeli, enerji dolu uyanıyorum genelde
Değişiyor ama genelde enerjim yüksektir.
Enerjik Olduğum Söylenemez Pek de 😅
Günden güne değişiyor.
Belli olmuyor 😅
2 tane tır gecmiş gibi
Sadece geceleri enerjik oluyorum
Enerjik olmuyorum aşırı yorgunum knk
Olamıyorum 🥴
Hayır
Bazen
hayır
Enerjik oluyorum.
Hayır
İvit
Çoğu zaman
Hayır.
Yine uyandık @mk diyorum
Gergin oluyorum 😅
Çok.
Tarlası yanmış köylü gibi yarım saat oturuyorum
Tarlası yanmış köylü xlwkqiiww
Çok huysuz olurum
dün yaptıgım aktiviteye bagli
Degisiyor
Evet
hayır
Bugünde hayattayım diye üzülüyorum
Zıpkın gibi oluyorum
Hayır olmuyor
Evet.
Genellikle hayir 😔
Bazen
Pek degil