Kanser vakalarının çoğunlukla kadınlarda görülmesinin sebebi sizce nedir?

Son zamanlarda çevremde çok fazla kanser vakası ile karşılaşmaktayım. Özellikle orta yaş ve üstünde görülern göğüs ve rahim kanseri oldukça yaygınlaşmaya başladı. Bana bişey olmaz demeyin doğal besinlerde uzaklaştıkça kanser vakaları artmakta

Kanser vakalarının çoğunlukla kadınlarda görülmesinin sebebi sizce nedir?
Cevapla