Doktor antidepresan verdi, bir süre kullan sonra bakarız dedi. Duydum ki kullanmayan yokmuş. Eczane, bu ilaçlar peynir ekmek gibi satılıyor. Maalesef ülkemizin durumu kötü dedi 😰sizde kullanıyormuşsunuz?

Doktor antidepresan verdi, bir süre kullan sonra bakarız dedi. Duydum ki kullanmayan yokmuş. Eczane, bu ilaçlar peynir ekmek gibi satılıyor. Maalesef ülkemizin durumu kötü dedi 😰sizde kullanıyormuşsunuz?

Evet kullanıyorum. Çağımızın hastalığı maalesef stres kaynaklı sinir rahatsızlıklarının tedavisi böyle oluyor. Ben çok rahat ettim.
Tedavi süreci en az bir yıl sürer
Hiç tavsiye etmem!
Gluten hassasiyeti testi yaptımı? Hiç sanmıyorum. Bağırsaklarınla ilgili bir test? Onu da sanmıyorum.
maalesef hafta sonu ya da yıllık bedava tatillerin etkisi ile pskiyatri doktorlarının minnak bir kısmı önüne gelene ilaç yağdırıyor maalesef. Zerdeçal, adaçayı ve kayısı çayının yeteceği bir çok duruma antidepresan yazmaları düşündürücü maalesef.
Öncelikle EİG için çok teşekkür ederim.🙂
Sonralıkla bulunduğun bölgede ki en yakın orman ve deniz bileşeninin olduğu yere gidip, manzaraya karşı, saatlerce hiç bir şeyi ve kimseyi takmadan oturp hayaller kurmanı tavsiye ederim. En sevdiğin, en güzel olduğuna inandığın lezzetli bir içecek ile ama sakın alkol olmasın, güzel koksun, güzel hissettirsin meselâ tarçınlı şerbetler. İkincisi çalıştığın yerde, rksi 3,4,5 neresi olursa, kimsenin duymayacağı o yerde çığlık at, kime kızdıysan kızdığın kadar tüm simkafları savur. Bunu bir yastığa da yapabilirsin ama o çığlığı duymak ayrı bir zevk. Sesin kosışa bilir benim çok oldu, öncesinde ve sonrasında ılık su faydalı olabilir. İnsanın kendisi kadar iyi bir doktor yoktur. Her kadının içinde küçük bir kız çocuğu vardır onunla barış, konuş ve anlaş. Onu bıraktığın yerden gerçek olmayacak kadar güzel hayallerin ile çıkar. Göreceksin hayat daha güzel olacak.🙂
Ben hiç kullanmadım. Sen inanma öyle her söylenene. Evet belki çok vardır kullanan ama kullanmayan daha fazladır.
Bir süre için kullanılsa da bunu devam ettirmemek gerekir. Zaten çoğu tehlikeli ilaçlar.
Cevap
7Cevap
Ben kullandım işe yaramıyor. ayrıca uzun süreli kullanımı tehlikeli yan etkisi çok fazla.
Antidepresan son derece tehlikeli ve zararlı olduğunu biliyorum
Geçici bir çözümdür. Alkol ya da uyuşturucu kullanmak gibi o an kafa rahat ama kullanmayınca yine aynı. Realist olmak lazım bence.
Yok kullanmiyorum ama biraz direnin almamaya. Ileride yan etkileri sıkıntı oluyor. Babamın vefatindan sonra almıştım ama sonra sıkıntı yaşadım
Onun yerine çikolata ye, o daha faydalı ve etkili. Ben kendi kendime yetebiliyorum.
Hayır o yazdıkları hiçbir işe yaramıyor esas etkili olanlar kırmızı reçete
Kullanıyorum etkisi olduğunu düşünmüyorum
Yarar ama kısa süreli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?