Günde 1 ya da daha az sıklıkta: Fi tarihinde, orta okuldayken kısa süreliğine İngiltere'ye gezmeye gitmiştim. Orada, kahvaltıda meyve salatası çıkıyordu. Oradan kalma bir alışkanlıkla, meyve salatasını yalnızca kahvaltıda yiyorum. Her gün de yemem, "arada bir" diyeyim.
Meyvayı dengeli yiyorum günde bir öğün buda ölçülü olur ya bir avuç içi üzüm ya da 6 çilek, bir elma, ince dilim karpuz ya da kavun. Herşeyi ölçülü kararında yemeliyiz sağlığımız için
Meyve salatası neredeyse hiç yapmayız. Aşırı derece de meyve de tüketmiyorum. Hafta da bir ya da iki. Karpuz, kiraz varsa onları daha fazla ve sık yerim.