Ben 97 kilodan tam 82 kiloya düştüm jsjsj bu kadar vereceğimi tahmin etmemiştim :D

Ben 97 kilodan tam 82 kiloya düştüm jsjsj bu kadar vereceğimi tahmin etmemiştim :D

Maalesef ki verdiğimi hissedemiyorum ama aldığımı hissediyorum almış gibiyim resimlerle alakalı değil aslında tamamen benim içimdeki gayretle alakalı bu arada o kadar kiloyu nasıl verdin hemen söyle 😂
Aralıklı oruç.
efsane işe yarıyor :D üstüne kardio yapınca etkisi iyi oluyor. ama çok zorlandım
Bende yapcam 🤣 anlat neler yaptın yoksa seni keyfi bir şekilde rezil ederim mdjdnjd
bak senin ağzını yüzünü sjjsj :D anlattık ya işte alla alla :D
Detay isterğm jsjsj
ebennn jsjsjsj
😄😄😄
Düzenli spor yapıyorum. Kilomu istediğim noktada tutmak için yapacaklarımı biliyorum ve benim için gayet kolay. Genelde kışın kilo alıp güçlenmeye oynarken, yazın definasyona girip kilo vererek kaslarımı parçalı bir görünüme kavuşturuyorum.
Bence kılları da al o zaman baya seksi olur sonra.
Yüzme sezonu başlayabilir.
eylül ayında düşünuyorum jsjs
Eylülde yine soğuk olmaya başlar
yoo kılları o ayda lazerle almayı düşüünuyorum :D
O da iyi.
Tebrikler 👍👍👍👍
Tşklr 😊😊🌹
Cevap
9Cevap
Ekonominin kötü olması işine gelmiş 😂
Adam krizi fırsata çevirmiş 😂😂
Genelde değişmiyor kilom
Spor yaptığım için evet
Kendi kendine kilo verilmesi zor

91 den 77 e geldim. Ama hala karın kası ve kol kası eksik acaba diyorum iğne mi kullansam ama o da çükü ve iç organları bozuyormuş
Yaz kış sabit bir kiloya sahibim. Düzenli spor hayatım var
Genel olarak dikkat etmezsem veriyorum direkt😅
Vay tebrikler 😃🥳 büyük başarı!
3 kilo falan 😅
Valla aksine insan daha da kilo alıyor şahsen ben alkol içmekten 91 kilo oldum göbek yaptım boyum 185 olmasına rağmen göbekliyim inşallah kışa düzelir
İki öğün yemek yiyorum.
Sabah kahvaltı ve akşam yemeği ama karnım sürekli şiş.
Annem sağ olsun.
Evet genelde yazın kilo veriyorum spor ve beslenmeme dikkat etmezsem
Ben alamıyorum ki vereyim. 😃 Ne yesem kalori falan anlamıyor, eriyor gidiyor. 🤣🤣🤣
Yaz daha yeni basladi sayilir birde, 15 kilo iyimis
Bende 95 den 81 e düştüm son 1 ayda yaz gelince insanın iştahı olmuyor
Yaz aylarında yaşadığımı bile hissetmiyorum
Ramazanda o oldu bende
Knk rendelenmis havuç gibi nasil süzüldün öyle
kilo almak istiyorum 🥺
hayir mevsim fark etmiyor bana
Daha çok alıyorum jdjdjdj
Evet
Hayır
Aldığımı hissediyorum daha çok
Hissedemiyorum
Vermiyom
hissetmiyorum
Taş gibiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?