Boyum 153'te kaldı, kısayım diye çok üzülüyorum. Ne yapacağım?

Yeni 18 oldum ve boyum uzamıyor, ergenlikten bu yana gıdım gıdım uzadım ve 153üm. Aile ortalamamın bir tık altı çünkü annem 1.60 babam 175. Uyku ve beslenmeme dikkat etseydim ergenlikte diyorum keşke... Bazen dert etmiyorum ama bazen de aklıma giriyor ve bunaltı geliyor bana...

Boyum 153'te kaldı, kısayım diye çok üzülüyorum. Ne yapacağım?
Cevapla