Arkadaşım (kilolu ve fazla güzel de değil) acil doktorların ve hemşirelerin onu takmadığını saatlerce beklediğini söyledi?

Ama aynı acile ben de kaç kez gittim ve gayet de ilgililerdi. Acaba her şey dış görünüş mu bundan mı böyle

Arkadaşım (kilolu ve fazla güzel de değil) acil doktorların ve hemşirelerin onu takmadığını saatlerce beklediğini söyledi?
Cevapla