Sağlık Az önce uyandım ve gözüm bu şekildeydi ne olmuş sizce? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 gelincik gibi değil, acaba üzerine mi yattım diye düşündüm ama saçma geldi oldu mu hiç siz de bu Güncellemeler+1 yıl tipim kaydı ya şişkinlik yzunden normalde böyle değildim afahs Az önce uyandım ve gözüm bu şekildeydi ne olmuş sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
blackwww Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Normal ya şişkinlik sadece iner elbet 😅 sabahları kalkınca biz hsfjhshd 0 13 Yorumla Soran +1 yıl İlk kez oldu kanka ilk kez Yorumla Soran +1 yıl Diğeri öyle değil Yorumla blackwww +1 yıl Fotoğrafı tam atsan daha iyi anlardık çünkü orijinalini bilmiyoz kanka senin sjkfhahs uyku sersemisin herhalde şu an Yorumla blackwww +1 yıl Tanıyor olsak seni aa buse bu ne hâl derdik ama diyemeyiz sjcjhsjd Yorumla Soran +1 yıl kanka diğer gözüm inik normal tamam mı ama sağ gözüm şişmiş kafayı yicem Yorumla blackwww +1 yıl Evet anladım orayı ya shfhsh bize sorman garip diyom, ya tam atcan anlıcaz yoksa gayet yeni uyanmış bi göze benziyor Yorumla Soran +1 yıl hiçbir zmn böyle olmadı gözüm knk anormallik bir göz var Yorumla blackwww +1 yıl E geçer be kanka merak etme hâlâ güzelsin korkma sbfjshjf Yorumla Soran +1 yıl teşekkür ederim 😂 Yorumla blackwww +1 yıl Kız yalan söyledim yarım yamalak fotoyla nasılsın nerden bileyim ben shfhshs gözünün orjinalini bile bilmiyorum Yorumla blackwww +1 yıl Sen bu fotonun tamamını at o zaman bir şey denilebilir Yorumla Soran +1 yıl yok knk güzelim ztn Yorumla blackwww +1 yıl Ooooo iddialı kankam yaa Yorumla
Mehmet9901 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Geçen hafta balkonda yatıyorken bana da aynısı oldu benimdr sol gözüm Dü kendi kendine geçti 0 0 Yorumla
oossccaarr1903 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Bizim buralar da it dirseği derler gecer yarına 1 4 Yorumla Soran +1 yıl neden olmuştur Yorumla oossccaarr1903 +1 yıl Sözde nazar derler de aslinda mikrop ya da göz kapaklarinda ki gozenekler tıkandığı için olur gözlerine boya suruyorsan o da yapar bı kaç gun bişey sürme gözüne ara ara yika belki 1 belki 2 güne bişey kalmaz. Geçmiş olsun Yorumla Soran +1 yıl Dün sevgilimle foto attım ondan mı acaban nazar değdi afahs Yorumla Soran +1 yıl Makyaj yapmıyorum Yorumla
A_S_İ_L Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Aaa gözün açılmış uyanınca hemde çok ilginç 0 0 Yorumla
SadeceNuray Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Rüyanda kavga etmişsin şişmiş sjjsjaja 0 0 Yorumla
Kibar4154 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Arpacık 0 1 Yorumla Soran +1 yıl ne zmn geçer Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İner birkaç saate 0 2 Yorumla Soran +1 yıl neden öyle olmuş ya Yorumla Soran +1 yıl diğerinden çok daha şiş Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Normal ya şişkinlik sadece iner elbet 😅 sabahları kalkınca biz hsfjhshd
İlk kez oldu kanka ilk kez
Diğeri öyle değil
Fotoğrafı tam atsan daha iyi anlardık çünkü orijinalini bilmiyoz kanka senin sjkfhahs uyku sersemisin herhalde şu an
Tanıyor olsak seni aa buse bu ne hâl derdik ama diyemeyiz sjcjhsjd
kanka diğer gözüm inik normal tamam mı ama sağ gözüm şişmiş kafayı yicem
Evet anladım orayı ya shfhsh bize sorman garip diyom, ya tam atcan anlıcaz yoksa gayet yeni uyanmış bi göze benziyor
hiçbir zmn böyle olmadı gözüm knk anormallik bir göz var
E geçer be kanka merak etme hâlâ güzelsin korkma sbfjshjf
teşekkür ederim 😂
Kız yalan söyledim yarım yamalak fotoyla nasılsın nerden bileyim ben shfhshs gözünün orjinalini bile bilmiyorum
Sen bu fotonun tamamını at o zaman bir şey denilebilir
yok knk güzelim ztn
Ooooo iddialı kankam yaa
Geçen hafta balkonda yatıyorken bana da aynısı oldu benimdr sol gözüm Dü kendi kendine geçti
Bizim buralar da it dirseği derler gecer yarına
neden olmuştur
Sözde nazar derler de aslinda mikrop ya da göz kapaklarinda ki gozenekler tıkandığı için olur gözlerine boya suruyorsan o da yapar bı kaç gun bişey sürme gözüne ara ara yika belki 1 belki 2 güne bişey kalmaz. Geçmiş olsun
Dün sevgilimle foto attım ondan mı acaban nazar değdi afahs
Makyaj yapmıyorum
Aaa gözün açılmış uyanınca hemde çok ilginç
Rüyanda kavga etmişsin şişmiş sjjsjaja
Arpacık
ne zmn geçer
Bebe şampuanı ile yıka
İner birkaç saate
neden öyle olmuş ya
diğerinden çok daha şiş