Güncellemeler
+1 yıl
Kötü amaçla kullanılmayacak ki herkes öyle demiş ama belki zor durumda olan birini kurtaracak bu sebeple almak istiyor arkadaşım durum biraz hassas yani
Güncellemeler
+1 yıl
Yani belki durumunu izah ederse doktora belki insafa gelip bir raporu hem ayrıca nasıl ispatlanacak bir muayene hanenin içinde hasta doktor gizliliği diye bir şey var hiçbir doktor hastasını sırlarını dışarıya anlatamazsın bir de böyle bir şey var değil mi kapıyı kapattıktan sonra hasta mahremiyeti diye bir şey var
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Olamaz sonuçta o raporu muayene olmadan almak mümkün olsa kötü düşünceli insanlar kullanır
Hasta mahremiyeti diye bir şey var kapı kapandıktan sonra içerde neler olduğunu hiç kimse bilemez doktorda paylaşma zaten yani sonuçta bir iyilik yapmış olacak tabi eğer doktoru ikna edebilirsek yani hayat memat meselesi bu
Yani ikna etmek için hamilelik ilgi çubuk nedir çift cizgi oluyor galiba bunj verebilirsiniz
Bide bu hasta mahremiyetine girmiyor muayene olup alınınca hasta mahremşyeti oluyor arada ki fark
Durum bu değil ki arkadaşımın eşi tutturmuş Almanya’da doğum yaptırmak istiyor muş çocuk alman Vatandaşı olsun diye arkadaşta burada memleketinde de olmak istiyorum sadece doktordan muayene olmadan yani eşine çaktırmadan yolculuk yapamaz raporu olmak istiyorum o kadar Zaten o Çubuk dönemini çoktan geçti sekizbuçuk aylık hamile
Doğum turizminin önüne geçebilmek için çoğu Avrupa ve dünya ülkesi bu tip vatandaşlığı kaldırdı veya kısıtladı. Fransa, Avustralya, Almanya, İngiltere, Yeni Zelanda, Güney Afrika ve İrlanda gibi ülkelerde doğan kişilerin koşulsuz vatandaşlık hakkı elde edebilmesi için en az bir ebeveyninin o ülkenin vatandaşı veya o ülkede birkaç yıldır yasal şekilde ikamet eden bir kişi olması gerekiyor. Vatandaşlık kalite endeksinde 159 ülke içinde 76. sırada yer alan Türkiye’de ise doğuştan vatandaş olabilmek için anne veya babadan en az birinin Türk vatandaşı olması gerekiyor.
Olmayacagını söylüyor ama yeni şartlar aynımı bunun araştırmasını yapmak gerekiyor
Beyefendi biz bunları biliyoruz zaten Arkadaşımın kocası 20 yıldır alman Vatandaşı ve çocuğu orada da olmak istiyor arkadaşım ise memleketinde de olmak istiyor sıkıntı burada biz bu yüzden böyle bir şey yapmak istiyoruz burada da olmasının tek yolu bu zaten başka çözümü yok
Hiç bi doktor meslegini riske atmak istemez siz yinede dogruyu anlatın olmadı cimere mesaj atın gerip dönüp yardımcı olurlar muhtemel
Doktor mesleğini riske atmayacak ki sadece muayene etmeden rapor verecek o kadar başka bir şey değil ayrıca cimer neresi nereye mesaj atalım anlamadım
Cimer cumhurbaşkanlıgı iletişim merkezi sonuçta enişte bey araştırmaya girerse doktor riske girmiş oluyor sadece bu
Ya da saglık ocagındaki doktorunuza başvurun size bş yol izlemeniz ile ilgili yardımcı olur
Muayene olmadan olduğunu söyleyemeyiz ona göre kayıt açılır muayene oldu diye rapor yazılır o zaman sorun ortadan kalkar doktorda riske girmemiş olur böyle olur sanırım
Yani siz herşeyi düşğnmüşsünüz sadece doktorla konuşıp ikna etmek kalmış özellerde parayı ver düdüğü çal
Benim için sıkıntı olmuyor o konuda gerçi iş yeri benim olduğu için ona da gerek yok
Hayır 😀
Neden hayır sonuçta muayene ücretini veriyoruz bir de anlaşılması mümkün değil hasta mahremiyeti diye bir şey var sonuçta kapatıldıktan sonra içerde neler oluyor kimse bilemez doktorda paylaşmadığı sürece
Verebilir belki
Ben de verebilir diye düşünüyorum ama ya arkadaş çok zor durumda yoksa böyle bir şey yapmazdı ben de ona yardımcı olmazdım ama bir de buradan sormak istedim burada belki bilgisi olan vardır yol gösteren olur diye
Umarım alabilirsiniz
Hayır vermez asla.
Ücretini ödedikten sonra neden veremezsin ki özel hastane sonuçta hizmet vermek zorundalar bir şekilde bir de hasta mahremiyeti diye bir şey var doktor kimseyle paylaşmadığı sürece ki paylaşma zaten kimlerden nasıl anlayacak
Etik diye bişey var hanımefendi. Muz cumhuriyeti mi burası
Siz ne iş yapıyorsunuz beyefendi insanların ne kadar zor durumda olduğunu biliyor musunuz ki acaba neden böyle bir şey yapmak zorunda kaldı diye düşünüyor musunuz hiç belki hayati bilirim
Devlet memuru yum psikoloğum
Psikiyatri mi psikolog mu devlette psikolog var mı ya
Var tabi ki
Vermezler