Sağlık Kan aldırdım 1 hafta oldu kolum böyle. Sebebi nedir bilgisi olan yazabilir mi? Granball Takip Et Xper 5 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 1 hafta oluyor kolum böyle hala dokununca acıyor. Neden böyle morardı doktora gitmeli miyim? Kan aldırdım 1 hafta oldu kolum böyle. Sebebi nedir bilgisi olan yazabilir mi? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl İğneyi yapan kişi güzel yapamamış biraz bekle geçmezse doktora git çok geçmiş olsun bu arada 0 2 Yorumla Granball +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Rica ederim Yorumla
severimsormayi Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 90% +1 yıl damarini patlatmis acemi galiba gecer de biraz daha zaman alir 0 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Sağlık konusunda 1,9b cevap paylaştı. korkulacak bişi yok bir kaç gün sonra düzelmeye başlayacakgeçmiş olsun 0 0 Yorumla
emircan2001 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı. olur alma sonrası iyi baskı uygulamadıgından kaynaklı. o bölgeye sıcak uygula arada geçer 0 4 Yorumla Granball +1 yıl Yapabileceğim herhangi bir şey var mı görüntüsü çok rahatsız edici çünkü Yorumla emircan2001 +1 yıl sıcak uygula arada masaj yap geçer Yorumla Granball +1 yıl Anladım teşekkürler Yorumla emircan2001 +1 yıl geçmiş olsun tekrar. Yorumla
HinchAmarillo Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Damar yolu bulunamadığı içindir geçiyor kendiliğinden 0 0 Yorumla
kanarya001907 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Sağlık konusunda 2,8b cevap paylaştı. Kolonya veya alkolle pansuman yap cilt altına kanamış 0 0 Yorumla
Abcabs Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl Damarıni patlarmislar ya da iyi bastirmamisin sizmis. Pıhtılaşma sorunun var mi o önemli. Normalde sizma aşağı doğru olur sende yukarı doğru olmuş 🙄 0 0 Yorumla
isparos Takip Et Master Yaş: 50 , eic 60% +1 yıl Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı. Bazılarında böyle olur normal, geçer bir haftaya. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İğneyi yapan kişi güzel yapamamış biraz bekle geçmezse doktora git çok geçmiş olsun bu arada
Teşekkür ederim
Rica ederim
damarini patlatmis acemi galiba gecer de biraz daha zaman alir
korkulacak bişi yok bir kaç gün sonra düzelmeye başlayacak
geçmiş olsun
olur alma sonrası iyi baskı uygulamadıgından kaynaklı. o bölgeye sıcak uygula arada geçer
Yapabileceğim herhangi bir şey var mı görüntüsü çok rahatsız edici çünkü
sıcak uygula arada masaj yap geçer
Anladım teşekkürler
geçmiş olsun tekrar.
Damar yolu bulunamadığı içindir geçiyor kendiliğinden
Kolonya veya alkolle pansuman yap cilt altına kanamış
Damarıni patlarmislar ya da iyi bastirmamisin sizmis. Pıhtılaşma sorunun var mi o önemli. Normalde sizma aşağı doğru olur sende yukarı doğru olmuş 🙄
Bazılarında böyle olur normal, geçer bir haftaya.
Bence doktora gitmelisin
Git bence
Damar yolu açan kişinin suçu