Sizce doktorlar dayağı hak etmiyor mu bana sorarsanız hak ediyorlar vurun ama hastane de vurmayın hastane dışında vurun?

Ben bir doktora vurmayı düşünüyorum bırakın bir doktora vurmayı bir karıncayı bir hayvanı bile incitmem ama artık sabrımı çok zorluyorlar doktor mağduru olarak cevap veriyorum gerçekten hak ediyorlar ameliyat oldum değişen hiçbir şey yok vursam haklı değilmiyim sizce zaten vuracam kendisine kararımı verdim 2 gözünü oysam bana yeter terapi gibi rahatlayacam bütün sinirimi öfkemi hepsini ondan çıkaracam abi hastanede vurmayı şu doktorlara dışarıda hastane dışında vurun ağızı gözünü yamultun hastane de vuruyorsunuz sonra sağlıkta şiddet diyorlar ama gerçeği sağlıkta şiddet yoktur
Sizce doktorlar dayağı hak etmiyor mu bana sorarsanız hak ediyorlar vurun ama hastane de vurmayın hastane dışında vurun?
Cevapla