Sürücü kursuna kayıt yaptirdim ama gözlükle kayıt yaptırmam daha iyi değil mi?

Dinlendirici gözlük yazdı doktor ama 3. sıradan bile tahtayı okuyamiyorum yani görmemek değil karışık görünüyordu özellikle hava kararmaya başlayınca otobüs dibime gelene kadar hangisi olduğunu göremiyordum filan gözlük kullanıyorum çok rahat görebiliyorum göz numaram küçük ama ehliyeti gözlüksüz alırdam gözlükle kullanamam diye gözlüklü alayım dedim ama gözlüksüz kullanamicam şimdi de😂
Sürücü kursuna kayıt yaptirdim ama gözlükle kayıt yaptırmam daha iyi değil mi?
Cevapla