Anskiyetenizi Tarif Eder misiniz?

Arkadaşlar hemen hemen 9 aydır paxera 20 mg kullanıyorum. Sorunum anskiyete ama benimkisi sağlık anksiyetesi. Ben hala anksiyete mi sanırım kabullenemedim. Yaşadığım durumları her defasında bir hastalıkla ilişkilendirme eğilimindeyim. Merak konu şu ki ankisyete bozukluğu yaşayanlar nasıl hissediyorlar? Benim daha çok nörolojik. Yani sanki bakıyor görmüyor gibiyim. Karşımda biri oturuyorsa sanki beynim gidip gidip geliyor gibi bir his.
Anskiyetenizi Tarif Eder misiniz?
Cevapla