Boyum 165 yaşım 18
Sokakta üniversitede herkes benle aynı boyda daha uzun olmak istiyorum sizce olmalımıyım?
Sokakta üniversitede herkes benle aynı boyda daha uzun olmak istiyorum sizce olmalımıyım?
Olma...
Bir boy için o kadar ciddi operasyona hiç gerek yok bence.
Her boyun bir getirisi var. Biliyor musun kısa boylu insanlar daha kolay kas yapabilir, öyle dev gibi milleti de korkutmaz.
En azından boyunun kısalığını alet ederek fit kalmaya özen gösterirsin.
Zaten Mr. Olympia ların geneli kısa boyludur.
Ama sen kafana ameliyatı koyduysan ben ne anlatsam boş...
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?