Bir kızın zayıfım demesi için kaç kilo olması gerekir?

157 boy 47 kiloya düştüm (12 kilo verdim) zayıfım diyebilmek için kaç kilo daha vermeliyim? Kaça düşmeliyim? Sporada ekstardan bu kış zaten başlamayı düşünüyorum incelme yok bu kilomda hala belimin kalın olduğunu düşünüyorum
Bir kızın zayıfım demesi için kaç kilo olması gerekir?
Cevapla