B12 iğnesi yapıldı sobrasi da tuhaf bir şekilde acı vardı geçmeyen ayağımın üstüne basınca 😔 özelde fizyoterapist gittim birşeyin yoktur üstüne basma çabuk iyileşsin dedi gönderdi sonra noroloji gittim sinire hasar gelmiş mı şu an göremeyiz 3 hafta sonra gel dedi gönderdi sonra devlet hastanesi fizyoterapist gittim o da aynı şekilde birşeyin yok endişelenme dedi egzersiz verdi gönderdi sonra 3 hafta geçti 5 hafta falan oldu randevu bulamadığım için şu an iğne yapilali ve bunları soyleyeli 2 ay geçti ama bacağım üstüne basınca açıyor 😔😒geçen hafta tekrar gittim fizyoterapist ve EMG çekimi verdi sonunda 😒o da iki hafta sonraya sizce o kadar beklersem tedavi için geç mi olur
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen tüm yorumları okuyup yardımcı olur musunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir şey çıkarsa o hemşireyi yapanı şikayet et. Alıklar sağlık sektöründe çalışmasın. Ben iyileşir diue düşünüyorum
2 ay geçti hangi hemşire yaptı bulabilir miyim sence? Kamera kaydı ve duruyor mudur ya da o gün hangi hemşireler görevlidir belli mıdır? Yüzünü bile hatırlamıyorum çünkü sadece hangi gün hangi saatte gittiğimi biliyirum 😔acilde yaptirmistim akşam 😔 avukatım var ona işlem başlatiyim mı şimdiden
Elinde saglik raporuyla baslatman cok daha iyi olur.
Yani diyirun ki sonuç çiksin hatq varsa 15 gün sonra o raporlar yap mı diyorsun
EMG çekimi 15 gün sonra yani bacagimda sinire hasar var mı o zaman bakılıp belli olaca
Mhrsden gözükmez mi acaba bulsan hemsireyi
Acile gittim acilde yaptırdım çıkar mı bilmiyorum su hastane EMG çekimi yapılsın doktora soracağım hatalı mı yapmış ama doktor hemşire de birbirini koruyor soylemezse yok hemşirenin suçu vs diye. suçu varsa ben ona bedelini ağır odetecegim çünkü direk iğneyi yaptı geçmiş olsun vs bile demeden koştu telini almış oturmuş eline 😒
Bayan hemşireydi tek hatirladigim o
Belden veya kalçadan mı oldun iğneyi?
Kalçadan 😔
geçmiş olsun muhtemelen sinir bölgesine kadar inmiş iğne ucu. Kötü bir durum
İğnenin ucu mu kalmış diyorsun anlayamadim?