Ayağım iyileşir mi lütfen bilgisi olanlar yazsın? İğne yapıldı 2 ay önce ama hala üstüne basınca açıyor 😔?

B12 iğnesi yapıldı sobrasi da tuhaf bir şekilde acı vardı geçmeyen ayağımın üstüne basınca 😔 özelde fizyoterapist gittim birşeyin yoktur üstüne basma çabuk iyileşsin dedi gönderdi sonra noroloji gittim sinire hasar gelmiş mı şu an göremeyiz 3 hafta sonra gel dedi gönderdi sonra devlet hastanesi fizyoterapist gittim o da aynı şekilde birşeyin yok endişelenme dedi egzersiz verdi gönderdi sonra 3 hafta geçti 5 hafta falan oldu randevu bulamadığım için şu an iğne yapilali ve bunları soyleyeli 2 ay geçti ama bacağım üstüne basınca açıyor 😔😒geçen hafta tekrar gittim fizyoterapist ve EMG çekimi verdi sonunda 😒o da iki hafta sonraya sizce o kadar beklersem tedavi için geç mi olur
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen tüm yorumları okuyup yardımcı olur musunuz
Ayağım iyileşir mi lütfen bilgisi olanlar yazsın? İğne yapıldı 2 ay önce ama hala üstüne basınca açıyor 😔?
Cevapla