Sigara fabrikalarında yere düşen tütünleri yine kullanıyolarmış. Doğru mu sizce?

Sağlık konusunda son derece titizim de ondan merak ettim. Günde 1 paket içiyosam 20 dalın bir tanesi milletin ayak bastığı tütünlerden oluşuyodur eğer bu doğruysa...
Sigara fabrikalarında yere düşen tütünleri yine kullanıyolarmış. Doğru mu sizce?
Cevapla