Hayatım dişçiler de geçti bir servet yaptirdim ama tekrar ve tekrar sorun çıkartıp götürtüyor beni. Artık markete gidermişçesine dişe gidiyorum. O kadar bakim yapmama rağmen birde. Ve çoğu kişi bu durum da neden böyle diş yapısı neden bu kadar kötü:((
Tanrı dişleri neden bu kadar sağlıksız ve kötü yaratmış?
Süt dişler 8 yaşında değil de 30 yaşında dökülseydi, daha farklı bir anatomi olurdu. Bunun nedeni de evrim yavrum. Eskiden daha güçlü dişlere sahiptik çünkü çiğ et yiyorduk, gün geçtikçe dişlerimizi kullanmayı terk ettik, haliyle güçsüzleştiler.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hmm evet gerçekten güçsüzleşip berbat oldular. Eskiden sağlık bu kadar gelismemisti ama adamların ağzın da dış vardı eski zaman da olsaydım herhalde insan içine çıkamazdim