Fizik tedavi mi? Ortopedi mi?
Fıtık olur diye çok korkuyorum valla biterim o an
Fıtık olur diye çok korkuyorum valla biterim o an
Önce beyin sinir cerrahına git ne çekin duruma göre fizik tedavi ol ya da ağrı dayanılmaz ise ameliyat
Cevap
2Cevap
sinir cerrahisi
korkacak bir şey yok ayrıca bununla yaşayan çok insan var 2 yıldır bel ve boyun fıtığıyla yaşıyorum ne kadar erken gidersen o kadar çabuk geçer
Polis , asker olamam
hayatta her şey kader
İyilestin mı peki
evet
Ameliyat mi oldun
hayır fizik tedavi egzersiz
Tabi tamamen geçti öyle mi ne kadar zamanda peki?
Lütfen konuşalım
çok az ağrıyor arada o kadar bence sende fazla sorun etme doktora gitmelisin mutlaka uyumuşum o yüzden yazamadım kusura bakma
Önemli değil sinir cerrahisinden sıra bulamadım.
Fizik ve rehabilitasyon dan aldım bu gün.
Ya inşallah tamamen geçer ben çok hareketli ve düzenli spor yapan da biriyim. Eski hayatıma donemezssem kafayı yerim
Lütfen konuşalım hadii
hayatta her şey insanları için öyle olmazsa böyle olur böyle olmazsa şöyle olur düşüncelerinden vazgeçmelisin bu sadece benim fikrim karar senin
Çok doğru ama elimde değil ben bu gün gittim hastaneye
mr istedi mi doktor
İstemedi bişey demedi öyle.
İşte dedim 1-2 ay önce ağırdı sonra ara ara hafif ağırdı geçti. Dün ağırmaya başladı bu gün de. Ağrıyı tarif ettim. Vs vs
Birkaç hareket yaptırdı güzelce yaptım onları hareketleri vs yaparken agiriyor mu dedi dedim ağrıyor kimi yerinde.
Dedi duruş bozulugundan vs olabilir. İlaç yazdı gittim. Dedim fıtık olur mu fitiga benzemiyor dedi kirlenmiş olabilir
fıtık başlangıcı olsaydı mr isterdi zaten imkanın varsa yüzmelisin
Evet bana dedi bol bol yüz
Çok fazla aynı pozisyonda durma dedi ağır kaldırma vs vs.
Yüzmeyi düşünüyorum.
Dedim egzersiz verecek misiniz evet dedi de vermedi 3 farklı ilaç.
Sen nasıl egzersizler yaptin
egzersiz videoları izleyerek yaptım
kaç yaşındasın?
Ben 21 sen
Bende bı egzersiz videosu buldum
25
dikkat edersen geçer
Bı tane egzersiz hareketleri buldum
Birde ben vücut geliştirme de yapıyorum sorun olur mu?
Ya doktor neden ne vs vermedi ilgilenmedi mi
fıtık olsa zaten yürürken bile çok acı çekerek yürüyorsun anlıyorlar o hareketleri yapamazdın zaten fıtık olsa
Fitik olan o hareketleri yapamaz mı
yapsada çok acı çeker muhtemelen
benim batma şeklindeydi çok uzun sürdü geçmesi
Bende kimisinde çok hafif ağırdı ama zorlamadi çok hızlı yaptım
Dur bak o hareketleri ataym
https://ibb.co/9nHnT5z
https://ibb.co/ZBjYSx1
https://ibb.co/jrTf11c
https://ibb.co/VwPyfXd
Ağrı batma ezilme gibi. Böyle sabki kitlada geçecek gibi bir agru
sen yinede fazla ağır spor yapma bence
Evde vücut geliştirme yapıyorum. Öyle kontrollü bir şekilde yapıyorum.
Ağrı gecmezsse 1 hafta sonra tekrar gideceğim
inşallah geçer
inşallah sende iyi olursun hep
Beline batigin zaman fıtık gözüküyor mu
teşekkürler
hayır gözükmez
Peki nasıl olduğu hakkında bilgin var mı
mr da belli oluyor o sadece doktor söyleyebilir
Şu an agiriyor mu benimkisi agiriyor
bazen ağrıyor
Bu gün ilaçları içtim bayağı fayda etti ya
ilaçlarını kullanmalısın ilerlerse zaten iğne yazar doktor
Aynen öyle bakalım ne olacak
Denize çok gitmeyi düşünüyorum
geçer bence sen sadece ağrıtmışsın fıtık olsa hareket edemezsin
İlaçları içtim çok faydası oldu
kısa bir sürede geçer benim 7 ay sürdü geçmesi
Ya benimkisi geçti diyebilirim
Herhalde benimkisi incinmişti
evet bir kaç gün daha dikkat edersen geçer
İnşallah geçecek
Karın kası antrenmani yapıyor musun
hayır yapmıyorum
Ya bu gün eğik duruyordum yine başladı ağırmaya komple geçmişti ya
düz bir yerde sırt üstü uzanmalısın bir süre
Moralimi bozdu ya
düşündüğün moralini bozduğun sürece daha çok ağrır
Doktora gittim o gün ertesi gün tamamen gitti bu gün de çok rahattım eğik iş yapıyordum kutlar gibi oldu agiriyor şimdi
bir süre iş yapma geçer
İnşallah ya göze geldi 🤣
Fitik bendede var beyin ve sinir cerrahisi bakıyordu degisti mi şimdi bilemem
Fıtık var mı yok mu bilmiyorum ben
Geçti mi peki
Fitik gecmez ki durur hep
Peki iyileştin mi agiriyor mu günlük hayatın nasil
ortapedi tabikii fizik tedavi teşhisten sonra gidilen birim..
Beyin ve sinir cerrahisine git fıtık varsa
Bel ağrısı için gideceğim
Fıtık varsa zaten ortopedide oraya gönderecek fıtık sinire bası yapacağı için :)
Hay Allah'ım bel ağrısı için gideceğim fıtık var mı yok mu bilmiyorum
Alt tarafı 2 yön lomber filmi 1 tane de baskılı lomber mr çekecek ki fıtığın yüzde 85 vardır.
N den bu kadar eminsin
Aynı hemoroid gibi her insanda bel fıtığı vardır derecesi fazla değildir. Ne işle meşgulsün?
İşte çalışmıyorum öğrenciyim. Köyde işleri yaparım. 1-2 ay önce bı ağırdi sonra geçti ara ara hafif oluyordu ama etki etmiurodu bu gün ağırdı birde
Fizik tedaviden sıra aldim
Fizik tedavi hmm
Beyin ve sinir den sıra hiç çıkmadı yarına aldım. sira işe yaramaz mı
MR ve röntgen istersin
İlaç , tedavi , teşhis koymaz mi? Muayne etmez mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?