Alttan muayene oldum hiç bir sorun yok ama hamile kalamiyorum neden?

Alttan muayene oldum ama hamile kalamiyorum 2 yıl olcak cesaret edip de hastaneye gidemiyorum sizce neden olmuyorum bitkisel herhangi bi tedavi var mı sizce uygulayabilcegim?
Alttan muayene oldum hiç bir sorun yok ama hamile kalamiyorum neden?
Cevapla