Bu halimle kimse sevemez mi?
Sevmez tabiki
Sever niye sevmesin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sen bu durumda kalbine ve ruhuna değer verenleri bulmaya ve hayatına dahil etmeye çalışacaksın. Zaten öbür türlüsü kalıcı olmaz asla. Fiziksel görünümün için yanında olan biri, fiziksel anlamda senden daha çekici birini bulduğunda onun yanına gidecek demektir. Bu zihniyetteki insanlara da hayatında yer vermemen gerekiyor..
Kimse için değişmeye değmez seven sever sevmeyen gider bu kadar basit iki kere iki 22 olay bu her şey fiziksel görünüm değildir kalbin güzel olsun iyi ol yeter karşıma kilolu veya çok zayıf çıksın iyi olsun bana yeter takmam böyle şeyleri her şey gelir geçer ahlak karakter kalır önemli olan da bu
Dış görünüşe bakarak sadece karar veren saf kötü kalpli ve art niyetlidir. Zaten senin de öyle birine ihtiyacın yok. Ama kilo vermek kendi sağlığın için soruyosan önemli bende 30 kilo vermiş biri olarak söylüyorum uykum bile düzeldi nefes alışım düzeldi.
Neden öyle bir düşünce içerisine girdin ki bence sen ilk önce meseleye kendini sevmekle başla başkalarının seni sevip sevmesini umursama sen kendini sevsin mi sorun yok demektir gerisi gelir
Cevap
25Cevap
İnsanlar dış görünüşe bakıyorlar ilk önce, ama sen kendini seviyorsan yeterli
Sevmekle beğenmek arasinda ciddi fark var biliyorsun değil mi? Beğenen sayısı az olabilir ama seven tabiki olacak. Zaten dunya guzeli bile olsan begenmeyen illaki cikar herkesin zevki bir degil ki. Anam da 80 kilo sevmiyor muyuz..
hiçbir insan bu kadar kötü olmamalı bence. Sevilmeye layık birisiysen her halinle sevilirsin dış görünüşün hiçbir şeye katkısı yok günümüz ilişkileri sadece göğüsten kalçadan ve ince belden ibaret değil.
niye sevmesin diyorlar da genelde sevmezler. cikar icin beden icin para bul icin seven zaten sevmesin.
İnsanlar şişman ya da zayıf diye birini sevmez... zayıf olmak insanın kendi sağlığı için gereklidir...
neden sevilmeyesin ki eninde sonunda seven biri çıkar ki ayrıca sevmenin dış görünüşle de alakası olduğunu sanmıyorum :)
İnsanların beni sevmesi icin bir caba icerisine girmem keyifleri bilir der gecerim önemi olan sen kendini seviyor musun
Kimse kimseyi olduğu gibi kabul etmez burası bir gerçek ya insanların düşüncelerini umarsamayip hayatına devam edeceksin ya da zayıflayacaksin
Seni seven her halinle sever ister kilolu ol ister zayıf bu engel olamaz hiçbirşeye
Peki sen niye bu kadar bakımlı ve fitsin, ne gerek var madem
Bu vücutta kendimi daha iyi hissettiğim için kilolu olsaydım muhtemelen bu yine böyle olurdu herşeyi siz erkekler için yaptığımızı zannetmeyin
Benim için yapma zaten kendin için yap demek ki fit bir bedenin içinde kendini daha iyi hissediyorsun. Öyleyse millete niye aksi yönde tavsiye veriyorsun ki? Kendi programından bahsedebilirsin
Kız kendi vücudundan memnunsa neden tavsiye veriyim ki? İstediği bedendeyse karışmaya veya fikir beyan etmeme gerek yokk
O sormadıkça tabi
İnsanların seni sevmesine ihtiyacın olması senin problemin aslında şişman olup olmaman değil
Herkesin bir nasibi var, ama doğruyu konuşmak gerekirse artık insanlar dış görünüşe bakıyor
Sever niye sevmesin insanlara göre hareket edecek olursan işin çok zor
Sevebilir neden olmasın. Bazıları balık etli dolgun kilolu seviyor.
Sen kendini sevmedikten sonra kimse sevmez zayıf olsanda şişko olsanda sen sensin
öncelikle meseleye kendini sevmekle başlamalisin,
Başkalarının seni sevip sevmesini umursama cunki onlar sevmek ya da sevmemek icin herzaman bir yol bulurlar.
Sen kendinle barisik ol ve sev gerisi kendiliginden gelir.
sevmeyebilirler ama zayıflayınca da sevmeyebilirler, şimdi kilom var o yüzden sevmiyolar bahanen var en azından
Kilom yüzünden sevilmediğini düşünüyorum yoksa iyi bir insanım
kimse burada masal dünyasını paylaşmadın artik yok öyle bir şey 2019 korona sonrası sosyal medya üzerinden yargılama çok fazla arttı ve artık sadece dijitale de degil
Kızların beni sevmesi için kaslı saçları bol uzun boylu altında lüks araba olması gerekiyor. belki zeyıf olsan sende birilerini sevmek için birşeyelere bakacaksın
Siz kendinizi kilolu bir şekilde seviyor musunuz gerçekten?
Seviyorum kilonun bana yakıştığını düşünüyorum ki abartılı bir şekilde de kilom yok
Kaç kilosunuz?
68 kiloyum boyum 163
Yani sisteme girip bakınca ideal kilonuzun üstündesiniz dedi. Demek ki kilolusunuz. Kilo sevilicek bir şey değil üstelik. Zayıflamanızı öneririm.
Ben kendimi bu beden de seviyorum abi kime ne zayıflayıp zayıflamamam dan bu konuda söz sahibi değilsiniz
Peki.
Seni seven öyle sevsin. Seviyorsa eğer.
Seven insan böylede sever boş ver
Severler niye sevmesinler
Kilo ile sevgi mi?
Dış görünüşe göre seveceklerse hiç sevmesinler zaten
Sevilir kilo verilebilir bişey sonuçta 🤷🏻♀️
Severler neden sevmesin
Önce senin kendini sevmen lazım
Seviyorum zaten
Severler nasil sevilmez
Severler neden sevmesinler
Annen bile sevemez.
Seviyo
Ever
Sever
Önce sen kendini sev
Kilo =! Aşk
Seven yine sever
Sever niye sevmesin
Gerekmez
Ben seni her halinle severim aşkım 😘
Boy kaç kilo kaç
sever neden sevmesin ki
Severse candan
Bu halin hangisi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?