Başka bir doktor da dikkat et karaciğeri çok yorar dediEczacı da ilerde sorun da oluşturabilir kemik iliklerine kadar işleyen bir ilaç dedi Ne yapmalıyım..
Bir sene önce cildiyeye gittiğimde zoretanin verdi kullanmadım eczacı asla önermem dedi kullanmadım sizce kullanmalı mıyım?
Hemen hemen aynı ilaçlar evet dayım da doktor ona da söyledim öyle olsa yasaklanırdı ilaç dedi. Ben zararını geçtim bu sefer aklıma ilacı kullanacağım süreç takılıyor, yani kıl tüy işleri sorun cilt incelecek bayağı falan
cildi kalınlaştırmak için dermatologlar kremler falan öneriyor zaten sen rahat ol güneş kremini ihmal etme evde de yazın da kışın da harika bir cildin olacak
Evet evde dahi güneş kremi kullanmamı söyledi yazın önermiyor ilacı kullanmamı ama aklıma takılan tek şey şu an tüy işi iple alabilir miyim dedim yapma dedi ne yapabilirim ki başka öyle mi geziden Lens kullanıyorum kuruluk yaptığından gözlüğe geçmemi de isteyebilir diye düşündüm ama dayıma sordum damla kullanırsın dedi
yüzüne ağda veya ip kullanmayacaksın cımbız kullanılabilir mi bilmiyorum ama yüze değen bir şey değil sonuçta yazın da çok dikkatli ol asla güneşe gözükmemen lazım büyük şapkalarla gez yoksa leke kalır yüzünde bu yüzden güneş kremsiz de asla dışarı çıkma
ben ufak bir sivilce tedavisi gördüm yüzüm kuruyup tahrişte oluyordu cımbız kullandım kötü bir şeyini görmedim bıyıklarım için de ağda kullandım aslında
Cildin incelirse yine gideceğin yer doktor. Komplikasyonu yöneten doktor sonuçta. Ama eczaaci hiçbir zaman sorumluluk almaz. Gerek gördüğü eğitim, gerekse tecrübe olarak hiçbir eczacı cildiye uzmanı bir doktor kadar yeterli olamaz.
Anladım. Yani kafama takılan tek şey doktorun yapma dediği bir şeyi yapma mecburiyetinde olmam o sürece o yüzden girmek istemiyorum ağda ip kullanma dedi başka yolu yok yani
Valla bayağı kullandım ya galiba 10 mg ile başlıyor 30 mg olana kadar kullandım tahminen 5 ay kullanmışımdır pek faydası olmadı bana. Ama sana faydası olur mu bilmiyorum
Ya zaten benimki 6 aylık bi tedaviydi sonuna kadar kullandım ama bi faydası olmadı ondan sonra da doktora falan gitmedim. Ama benim cildim bu kadar kötü değildi sadece sırtımın bi kısmında vardı yüzümde bişey yoktu
Geçmiş olsun canımın içi başka cildiye git canımın içi başka foton var mi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
3 ay
Kullandınız mı
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Bir sene önce cildiyeye gittiğimde zoretanin verdi kullanmadım eczacı asla önermem dedi kullanmadım sizce kullanmalı mıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Doktorun tıp okuduğuna göre eczacıya güvenmek ne kadar mantıklı? Ha yine güvenemiyorsan, başka doktora görünebilirsin.
Kullanmam şart ya farkındayım ama o süreçten korkuyorum bi de kıl tüy işleri sıkıntı cilt inceliyormuş bayağı
Eczaciya güldüm, ben en güçlüsü roaccutaneyi kullandim bir sey olmadi. Yok kemik yok ilik bayagi abartmis.
Yani ilerde olabilir dedi bu arada yüzün nasıl şimdi
dermatologun ne önerdiyse onu kullan derim popüler bir ilaç kullanıp memnun kalanlar da var sonuçta
Evet memnun kalabilirim ama sağlık için sıkıntı o takılıyor aklıma
her ilaç için uyarılar vardır mesela roaccutane için de öyle ki kullanılamayacak tehlikeli bir ilaç olsa dermatologun önermezdi
Hemen hemen aynı ilaçlar evet dayım da doktor ona da söyledim öyle olsa yasaklanırdı ilaç dedi. Ben zararını geçtim bu sefer aklıma ilacı kullanacağım süreç takılıyor, yani kıl tüy işleri sorun cilt incelecek bayağı falan
cildi kalınlaştırmak için dermatologlar kremler falan öneriyor zaten sen rahat ol güneş kremini ihmal etme evde de yazın da kışın da harika bir cildin olacak
Evet evde dahi güneş kremi kullanmamı söyledi yazın önermiyor ilacı kullanmamı ama aklıma takılan tek şey şu an tüy işi iple alabilir miyim dedim yapma dedi ne yapabilirim ki başka öyle mi geziden
Lens kullanıyorum kuruluk yaptığından gözlüğe geçmemi de isteyebilir diye düşündüm ama dayıma sordum damla kullanırsın dedi
yüzüne ağda veya ip kullanmayacaksın cımbız kullanılabilir mi bilmiyorum ama yüze değen bir şey değil sonuçta yazın da çok dikkatli ol asla güneşe gözükmemen lazım büyük şapkalarla gez yoksa leke kalır yüzünde bu yüzden güneş kremsiz de asla dışarı çıkma
Yazın çok tehlikeli o zaman Eylül gibi başlayıp Şubat gibi bitirmek iyi olur
evet kesinlikle kış ayları öneriliyor zaten genelde
Peki sen olsan tüy işini nasıl hallederdin
ben ufak bir sivilce tedavisi gördüm yüzüm kuruyup tahrişte oluyordu cımbız kullandım kötü bir şeyini görmedim bıyıklarım için de ağda kullandım aslında
Ama bu ilaç farklı yani daha ağır senin ki dediğin gibi ufak bir tedaviyse sorun olmamıştır bıyık için ağda kullandıysan cımbızı nerde kullandın
Kullan bence işe yarıyor sağlık kısmını boş ver yüzün düzelsin de.
Sağlık yüzden önemli mi..
Bu tiple yaşıyacağına evet önemli. :(
:( peki
Hay Van mısın
Sağlık yüzden daha önemli
@mantarinsan Bana bak tc kızı bana akıl verme ve terbiyeni takın.
Hhh
@mantarinsan By.
Doktora değil eczacıya güveniyorsan eczacıya git doktora gitme
Haklısın ama eczacı doktorun ilacın içeriğini bilmediğini söylemişti bilmiyorum ya
Doktor mu bilmiyormuş. Eczacın komikmiş
Ya şey dedi bende de var sivilce ama eczacıyım babam da eczacı ona rağmen kullanmadım önermem de falan demişti
İşte sen onu doktoruna tercih etmişsin ya, sende kabahat var
Evet haklısın ama zararını duyunca korktum
Kullanıcam sanırım ama cilt çok inceliyor deniyor o yüzden korkum var
Cildin incelirse yine gideceğin yer doktor. Komplikasyonu yöneten doktor sonuçta. Ama eczaaci hiçbir zaman sorumluluk almaz. Gerek gördüğü eğitim, gerekse tecrübe olarak hiçbir eczacı cildiye uzmanı bir doktor kadar yeterli olamaz.
Anladım. Yani kafama takılan tek şey doktorun yapma dediği bir şeyi yapma mecburiyetinde olmam o sürece o yüzden girmek istemiyorum ağda ip kullanma dedi başka yolu yok yani
Geç değil. Doktora git ve ona güven
Güvenilen ama anlatmak istediğim şey yapmam gereken bir şey bu tüy işini halledemezsem 6 ay öyle gelemem ki sormuştum ip bile kullanma demişti
Anlamadim
Güvenicem*
Gezemem*
Tüy için herhangi bir işlem yapma dedi
Ben kullandım ne faydasını gördüm ne de zararını
Hiç mi faydası olmadı kaç ay kullanmıştın
Valla bayağı kullandım ya galiba 10 mg ile başlıyor 30 mg olana kadar kullandım tahminen 5 ay kullanmışımdır pek faydası olmadı bana. Ama sana faydası olur mu bilmiyorum
Çok mu kötüydü cildin benimki berbat. Peki tedavi sonunda ne dedi doktor
Ya zaten benimki 6 aylık bi tedaviydi sonuna kadar kullandım ama bi faydası olmadı ondan sonra da doktora falan gitmedim. Ama benim cildim bu kadar kötü değildi sadece sırtımın bi kısmında vardı yüzümde bişey yoktu
Anladım keşke düzenli kullansaydın
Kullanmadan geçmez
Kendi haline bırakırsan bir süre sonra geçer deniyor ama
Bol geçer
Bol geçer .
?
Lugol solüsyon kulllan
Deri altı sivilce ama o ne işe yarıyor
Düzeltir kullan
Eczaneye mi gidip almalıyım direkt
Eczane özel yapıyor bu karışımı
Ama herkesin cildi farklı doktora gidip mi yazdırsam
Sorun olmaz kullan
Geçmiş olsun canımın içi başka cildiye git canımın içi başka foton var mi
Kullandınız mı