Sorunlarım yüzünden Antidepresana baslamam gerekli mi kullanan var mı?

Merhaba arkadaslar ben 18 yasinda bir öğrenciyim size 4 yıldır yasadigim problemden bahsedecegim. Ben ağır bir depresyon yasiyorum gittigim psikiyatrlar oyle oldugunu soyledi sebebi ise lise hayatimda görmüş oldugum akran zorbaligi sınıfta hep dislandim sevilmedim alay edildim uzun süre bunlara maruz kalinca depresyona girdim 15 yaşımdan beri cok anormal bir ruh hali yasiyorum ve ne yazikki atipik depresyonun tüm özelliklerini taşıyorum. Gittigim psikiyatr doktorlar bana bunun icin antidepresan ilaç yazdilar kullanacaktim ama biraz arastiridigimda ilacin bazi büyük sorunlara yol actigini soyleyen haberler gordum kısırlık bağımlılık vb seyler yapiyormus bu bilgiler ne kadar dogru bilmiyorum ama ilacin illaki bir yonden iyi gelse de bir yonden zarar verecegini biliyorum onun icin baslayamiyorum. Hatta bu sene sinav senem bu sorunlar yuzunden hic calisamadim bile :) mezune kaldim bir de bunun üzerine yasadigim ailevi sorunlar eklenince iş içinden çıkılmaz bir hal alıyor 😔. Sizce ne yapmaliyim ilaci kullanmali miyim antidepresanı deneyimleyen arkadaslar varsa benimle paylasabilir mi 4 yıldir bu durumdayim.
Sorunlarım yüzünden Antidepresana baslamam gerekli mi kullanan var mı?
Cevapla