20 yaşındayım polikistik over sendromum var. Anne olma ihtimalim düşük, bu durum beni çok üzüyor intihar etmeyi düşünüyorum?

Çok eksik hissediyorum kendimi son zamanlarda bir an bile mutlu hissedeniyorum. Ne yapmam gerekiyor? Bu durumu yaşayan var mi?
20 yaşındayım polikistik over sendromum var. Anne olma ihtimalim düşük, bu durum beni çok üzüyor intihar etmeyi düşünüyorum?
Cevapla