Hastane kayıtlarına geçmeden nasıl kadın doğumda muayene olacağım?

Flört edip ilişkiye girdiğim cocuk meğer benle beraber bir çok kişiyle korunmasız ilişkiye giriyormuş ve bu şerefsiz bana hastalık bulaştırdı sanırım. İlk zamanlar vajinamda yanma ve aşırı kaşıntı oluyordu. O şikayetler geçti şu an akıntı geliyor. Bunlar son 3 hafta içinde olmaya başladı. Adetim 3 gün gecikti stresten de olabilir hastalıktan da olabilir. Ama gebelik değil ona eminim test yaptım çok. Kasıklarımda hafif ağrı hissediyorum çok şişkinlik var ve hep kafam dalgın halsizim. Sebebi o çocuğun bana yaşattığı şok hali de olabilir çünkü resmen aldatıldığımı öğrendim gibi bir şey oldu. Hem de yattığı başka bir kızdan. Yani anlatsam çok sürecek.. asıl sorum ben hastanede kayda geçirmeden nasıl muayene olabilirim ya da kayda geçse ne olur? Ailem öğrenmemeli. Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Hastane kayıtlarına geçmeden nasıl kadın doğumda muayene olacağım?
Cevapla