Erkek arkadaşım kısır olduğunu söyledi. bunun herhangi bir tedavisi var mı?
Kısırlık nasıl bir şeydir?
Kısırlık nasıl bir şeydir?
Erkekte kısırlığın bir çok sebebi olabilir. Bunlardan sık görülenlerden birisi sperm sayısının azlığıdır veya kalitesiz sperm üretimidir. Öncelikle nedeni bulmak gerekir. Neden eğer bu dediğim sperm azlığı ise (azosperm) yapay döllenme yani tüp bebekle gebe kalınabilir. Şayet kişide hiç sperm yoksa maalesef tedavisi zordur.
Cevap
7Cevap
menide ( spermde ) canlı hücre sayısının düşük olmasına kısırlık deniliyor kısaca kişinin cocuk sahibi olma olasılığını yok sayıyor cocuğu olmaması demek
Kısırlık bır yılda haftada 3 gün beraber olup yıne de çiftlerin cocugu olmaması durumudur.
Erkek arkadaşında necrospermı olabılır, nerden ogrenmıs tanısı neymıs sorabılırsın ona :)
Spermlerin ölü ya da yetersiz olması
Hayatı boyunca birdaha kısır yiyemeyecek.
Çocuğu olmayacak yani
canlı sperm yoktur
Tedavisi yok
uzaklasss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?