Selam KScanlar, geçirdiğim trafik kazasında bileğimi kırdım. Riskli bir kırık, ameliyat gerekebilir. Kaynama ihtimali de var tabi. Birçok yazı okudum, video izledim. Hangi yiyecek ve içeceklerin iyi geleceğini az çok öğrendim. Bu soruyu sorarken bile et suyu içiyorum. 🤤
İyileşmeyi hızlandırmak için ne yapabilirim? Yiyecek, içecek, karışım vs vs bildiğiniz ne varsa yazabilirsiniz.
Trafik kazasında el bileğim kırıldı. En çabuk nasıl iyileşir?
Dengeli şekilde beslen de içinde ilk olan şeyler ye kemik kaynatıp suyunu içebilirsin ama çorba değil bak özellikle söylüyorum suyunu iç sadece daha sonra bol bol et ye Tabii ki bunun yanında protein lazım sebze vs bunları da düzenli şekilde tüket önemli olan düzenli şekilde beslenmek en kısa zamanda geçer umarım geçmiş olsun
Geçmiş olsun yiyeceklere karışmam ancak çok dikkatli olman lazım çünkü bilek kırığı çok hassas hareket ister.. Yalnız paça çorbası iyi gelir kemikler için
Sanırım yaptığımız hatalardan bir tanesi sahip olunan hastalığı internetten araştırmak kendini şimdiden ameliyata hazırlama çünkü önünde uzun bir süreç var Doktor sana kesin ameliyat olacak diye bir şey söylememiştir ameliyat olma ihtimali olabilir kaynama olmazsa demiştir rica ediyorum kendini kötüye alıştırma iyileşmenin birinci kuralı kendini iyi hissetmektir iyi olacağım demektir sen iyi olacaksın
Öncelikle geçmiş olsun, çabuk kaynaması için ilikli kemik suyu, süt yoğurt peynir faydalı olur, kemikler 3 saat falan kaynatılıp kalsiyumun suyuna geçmesi sağlanmalıdır.
öncelikle çok geçmiş olsun 🌸 c vitamini, et suyu, meyve sebze yemek sağlıklı beslenmek. daha sonra sarımsağı ezip kırığın üstüne sararsak iyi gelirmiş eskiler öyle yaparmış
Ahahaha ben de öyleydim ama laktozsuz süt aldım normal süte göre daha yumuşak daha tatlı gibi bence bi dene çünkü ben de sade asla içemiyodum ama sağlığım için içmem gerekti laktozsuz fena değilmiş
Yok kanka senin hücreler zaten taze yasli değilsin ki yenilemeyi hızlandırmak isteyesin. Ortalama bir insan bedeninde el kırığı kadar sürede iyilesiyorsa seninde ortalama o kadar olur gibi. Çok geçmiş olsun