Doktorlar yabancı hastalarla sadece Türkçe konuşsun dedi, tepki çekti. Sizce doktorların yabancı hastalara tavrı nasıl olmalı?

Doktorların yabancı hastalarla Türkçe dışında bir dilde konuşarak ilgilenmelerini eleştiren hatta Türkçe bilmeyen hastalara bakılmaması gerektiğini düşünen bir profesörün attığı tweet görenlerin tepkisini çekti. Tıpta ayrımcılığa yer olmadığını savunan birçok farklı işi oldu, siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Sizce doktorların yabancı hastalara tavrı nasıl olmalı?
Doktorlar yabancı hastalarla sadece Türkçe konuşsun dedi, tepki çekti. Sizce doktorların yabancı hastalara tavrı nasıl olmalı?
Doktorlar yabancı hastalarla sadece Türkçe konuşsun dedi, tepki çekti. Sizce doktorların yabancı hastalara tavrı nasıl olmalı?
Cevapla